کد خبر : 1701146 | 19 مرداد 1399 ساعت 21:32 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار: تزریق انگیزه به بازیکنانم کار سختی است

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اعتقاد دارد که با توجه به اینکه تیمش در میانه های جدول حضور دارد، تزریق انگیزه به بازیکنانش بسیار سخت است.

تارتار:  تزریق انگیزه به بازیکنانم کار سختی است 

به گزارش "ورزش سه" ، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان دراستانه دیداراین تیم مقابل گل گهر سیرجان  در نشست خبری پیش از بازی ابتدا در خصوص بازی فردا اظهار داشت: « جا دارد قبل از شروع صحبت‌هایم در مورد بازی مقابل گل‌گهر سیرجان راجع به داوری بازی با فولادصحبت کنم که در آن بازی آقای صفایی و همکارانشان قضاوت خوبی را انجام دادند فیلم بازی را دیدیم واقعا داوری خوبی را شاهد بودیم. انتظار داریم از داورهای دیگر برای بازی‌های آینده با توجه به اینکه با تیم‌هایی بازی داریم که در خطر سقوط هستند دقت لازم را داشته باشند و خدای ناکرده در حق تیمی اجحاف نشود.»

 

وی در ادامه افزود:« بازی سختی مقابل گل‌گهر داریم مثل همه بازی‌های دیگر و تیم‌هایی که در خطر سقوط هستند و دنبال کسب سهمیه هستند. تیم ما در میانه جدول قرار دارد نمی‌توانیم انگیزه مالی ایجاد کنیم و پاداش برای بازیکنانمان در نظر بگیریم. واقعا سخت است انگیزه دادن به بازیکنان و ما هم سعی می‌کنیم از بازیکنانی استفاده کنیم که انگیزه بیشتری دارند.»

 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بیان کرد:‌ « گل گهر در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کرده است و جزو تیم‌هایی است که امتیازات خوبی جمع کرده است و کار ما را سخت‌تر می‌کند. این تیم ساختاری قوی، هیئت مدیره‌ای توانمند و کادر فنی باتجربه‌ای دارد که رأس‌ این تیم آقای مجدید جلالی که استاد بنده است.»

 

تارتار در ادامه خاطرنشان کرد: « بازیکنان با کیفیتی در نیم‌فصل جذب گل‌گهر شدند به هر حال ما یک پله از هفته قبل در جدول سقوط کردیم در جدول و دوست داریم به جای قبلی خود برگردیم و در پایان فصل رتبه هشتم داشته باشیم. از بازیکنان خواستیم با تمام وجودشان بازی کنند تا بتوانیم فردا سه امتیاز بازی را به دست بیاریم. باید یادی کنیم از هواداران که فردا در ورزشگاه نیستند از روزی که این اتفاق افتاده ما متضرر شدیم هواداران ما به عنوان یار دوازدهم خیلی به ما کمک کردند و هواداران پرشوری داریم و می‌خواهم برایمان دعا کنند و ما هم در پایان بازی شادشان کنیم.»


وی در مورد نفرات مصدوم و محروم تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت:«  خداراشکر بچه‌ها ما سالم هستند و بازیکن محرومی نداریم و با تمام نفرات آماده بازی مقابل گل‌گهر هستیم.»

دیدگاه‌ها