کد خبر : 1701155 | 19 مرداد 1399 ساعت 23:00 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: من خوش شانس ترین مربی دنیا هستم

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید به خاطر وجود دروازه بان های آماده در تیمش خوش شانس ترین سرمربی دنیا محسوب می شود.

سولسشر: من خوش شانس ترین مربی دنیا هستم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان خوش رقابت‌های فصل 20-2019 لیگ برتر انگلیس برای شیاطین سرخ و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط شاگردان اوله گنار سولسشر، حالا آنها به دنبال این هستند که با قهرمانی در لیگ اروپا فصل را به بهترین شکل خود به پایان رسانند. حالا و در همین راه منچستر یونایتد فرداشب در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها به مصاف کپنهاگن دانمارک خواهد رفت.

 

 

1514842

 

 

اوله گنار سولسشر پیش از بازی حساس تیمش مقابل کپنهاگن در کنفرانس مطبوعاتی گفت: " از اینکه کپنهاگن توانست به این مرحله از رقابت‌ها صعود کند اصلاً متعجب نشدم. کپنهاگن پیش از این نیز در رقابت‌های اروپایی عملکرد خوبی از خود ارائه داده و تاریخ آن ها در این زمینه بسیار قدرتمند است.

 

آنها از بازیکنان با استعداد تشکیل شده اند که سه بازیکن خط حمله شان واقعا فوق العاده هستند. اگر بخواهم از مهمترین نقطه قوت کپنهاگن ببرم قطعاً کار تیمی آنهاست. به طور قطع کار دشواری مقابل این تیم پیش رو خواهیم داشت."

 

سولسشر درباره بازگشت دین هندرسون در پایان فصل به منچستریونایتد و رقابت در خط دروازه این تیم نیز گفت: " به طور کلی ایجاد رقابت در تمام مناطق زمین اتفاق خوبی است. ما سرخیو، داوید و دین را در پست دروازه بانی در اختیار داریم. من کاملا امیدوار هستم که پیشرفت آنها ادامه دار باشد چراکه در این صورت منچستریونایتد می تواند در پست دروازه بانی اتفاق ویژه ای را تجربه کند."

 

 

1518234

 

 

سولسشر درباره تردیدها پیرامون دو دروازه‌بان این تیم یعنی داوید دخیا و سرخیو رومرو گفت: " فکر می‌کنم به خاطر بازیکنانی که در پست دروازه بانی در اختیار داریم خوش شانس ترین سرمربی دنیا محسوب می‌شوم. سرخیو، داوید و دین دروازه بان های فوق العاده ای محسوب می شوند. با این حال خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد اما این یک مشکل شیرین برای ما محسوب می‌شود."

 

سولسشر درباره پل پوگبا نیز گفت: " فکر می کنم که درباره پوگبا به سوالات زیادی پاسخ داده ام اما می توانم بگویم که او کاملاً آماده است و امیدوارم که یک بار دیگر جام قهرمانی رقابت‌های لیگ اروپا را بالای سر ببرد. او یک حرفه‌ای به تمام معناست و از این که در تیم ما حضور دارد واقعا خوشحال و هیجان زده هستیم."

 

 

1514771

دیدگاه‌ها