کد خبر : 1701181 | 20 مرداد 1399 ساعت 09:40 | 44.6K بازدید | 10 دیدگاه

پیشنهاد بزرگ در اروپا: معاوضه دیبالا با کروس-ایسکو؟

یک رسانه ایتالیایی مدعی شد رئال مادرید در پیشنهادی بزرگ خواهان جذب پائولو دیبالا در ازای واگذاری کروس یا ایسکو به باشگاه یوونتوس شده است.

پیشنهاد بزرگ در اروپا: معاوضه دیبالا با کروس-ایسکو؟

به گزارش "ورزش سه"، رسانه ایتالیایی Sport Mediaset مدعی شد به اخباری دست پیدا کرده که نشان می دهد باشگاه رئال مادرید در آستانه ارائه یک پیشنهاد بزرگ به یوونتوس است. بر اساس این پیشنهاد بزرگ و خبرساز نقل و انتقالاتی، رئال مادرید به یوونتوس اعلام کرده که حاضر است برای در اختیار گرفتن پائولو دیبالا با خواسته های یووه کنار بیاید و از جمله یکی از دو ستاره خود تونی کروس یا ایسکو را هم در اختیار باشگاه ایتالیایی بگذارد.

 

بر اساس این گزارش رئال کل ارزش دیبالا را 100 میلیون یورو ارزیابی کرده و قصد دارد بخش عمده آن را با واگذاری کروس یا ایسکو پوشش دهد. البته از سوی دیگر ماجرا بعید به نظر می رسد یوونتوس با از دست دادن پائولو دیبالای آرژانتینی موافق باشد.

 

1518264

 

این رسانه می گوید فلورنتینو پرز بعد از حذف رئال از لیگ قهرمانان به این نتیجه رسیده که دیبالا باید هر طور شده به مادرید منتقل شود. اینکه رئال حاضر شود برای بدست آوردن مهاجم آرژانتینی دو ستاره بزرگ خود یعنی کروس یا ایسکو را از دست بدهد در نوع خود جالب توجه است.

 

اما همانطور که گفته شد یوونتوس که این روزها در وضعیت پرمخاطره‌ای قرار دارد بعید است به این پیشنهاد فوراً روی خوش نشان دهد. آنها تازه مربی شان را عوض کرده و پیرلو را به این سمت منصوب کرده اند و از طرف دیگر مطمئن نیستند کریستیانو رونالدو فصل آینده را هم با پیراهن این باشگاه بازی خواهد کرد. از دست دادن پائولو دیبالا در این شرایط به هیچ وجه تصمیم ساده ای برای مدیران بیانکونری نخواهد بود.

 

دیدگاه‌ها