کد خبر : 1701184 | 20 مرداد 1399 ساعت 10:00 | 21.1K بازدید | 1 دیدگاه

زولا: مربی‌ شدن پیرلو در یووه شگفت‌زده‌ام کرد

جانفرانکو زولا ستاره سابق ایتالیایی می‌گوید از منصوب شدن ناگهانی آندره‌آ پیرلو به عنوان سرمربی جدید یوونتوس شگفت زده شده است.

زولا: مربی‌ شدن پیرلو در یووه شگفت‌زده‌ام کرد

به گزارش "ورزش سه"، جانفرانکو زولا ستاره سابق فوتبال ایتالیا و اسطوره باشگاه چلسی در گفتگویی درباره وضعیت باشگاه یوونتوس می‌گوید از اینکه بیانکونری تصمیم گرفت ناگهان آندره‌آ پیرلو را که هیچ تجربه‌ای در مربی گری نداشت به عنوان سرمربی خود منصوب کند شگفت زده شده است.

 

1518267

 

بعد از حذف یوونتوس از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان توسط لیون مدیریت باشگاه به فاصله اندکی ماتوریتزیو ساری سرمربی خود را اخراج کرده و پیرلوی 41ساله را به جای او منصوب کرد ولی نکته اینجا است که پیرلو که سابقه بازی در یووه را دارد تجربه مربی گری نداشته و همین اواخر تازه به عنوان مربی تیم زیر 23 سال این باشگاه انتخاب شده بود.

 

1518268

 

زولا در این باره گفت: " اگر بگویم وقتی خبر منصوب شدن پیرلو را شنیدم شگفت زده نشدم دروغ گفته ام. این موقعیت خیلی خاص و جالبی است و اگر با موفقیت همراه باشد به عنوان یک ماجرای فوق العاده در تاریخ باشگاه به یادگار خواهد ماند. اما هدایت یوونتوس اصلاً کار ساده ای نیست چرا که همه از این تیم انتظاری خاص دارند".

 

 

دیدگاه‌ها