کد خبر : 1701251 | 20 مرداد 1399 ساعت 16:25 | 23.9K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

جلسه بی نتیجه ستاره یاغی برزیلی با سران بارسا

جلسه آرتور ملو با مسئولان بارسا امروز به انجام رسید بدون اینکه هیچ تغییری در وضعیت او ایجاد شود.

جلسه بی نتیجه ستاره یاغی برزیلی با سران بارسا

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه تعطیلی یک هفته ای بارسلونا در پایان لالیگا به اتمام رسید و بازیکنان برای انجام بازی با ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به تمرینات بازگشتند، غیبت یک نفر به شدت جلب توجه کرد.

 

 

1518130

 

 

آرتور ملو هافبک برزیلی نه تنها در تمرینات حاضر نشد که به اطلاع سران باشگاه رساند که دیگر قصد بازگشت ندارد و در برزیل خواهد ماند تا فصل به اتمام برسد. آرتور که یک ماه پیش با 72 میلیون یورو به یوونتوس پیوست، از ایده های کیکه ستین هم خارج شد و به همین خاطر قید حضور در تمرینات تیمش را زد.

 

تصمیم آرتور با خشم سران بارسا روبرو شد و بر علیه او پرونده انضباطی تشکیل دادند. آرتور جمعه گذشته به بارسلونا بازگشت و قرار بود شنبه با مسئولان باشگاه دیدار کند که این جلسه به امروز موکول شد. او به دلیل اینکه تست کرونا را زیر نظر نماینده های یوفا نداده بود، اجازه حضور در نوکمپ برای تماشای بازی بارسا و ناپولی را هم پیدا نکرد.

 

 

1495046

 

 

در جلسه امروز او برای اریک ابیدال مدیر فنی بارسا دلیل عدم بازگشت به تمرینات را توضیح داد. دلیل او همان رفتارهای کیکه ستین و نیمکت نشینی های متوالی پس از رسمی شدن انتقالش به یوونتوس بود. در پایان جلسه، آبیدال به آرتور توضیح داد که به خاطر این رفتار قطعا باید منتظر جریمه ای سنگین باشد و دیگر حق حضور در کمپ تمرینی و کنار بازیکنان را نخواهد داشت.

آبیدال در جلسه امروز عصر خود با کیکه ستین او را از اتفاقات جلسه باخبر خواهد کرد اما موضوع آرتور برای سرمربی بارسا تمام شده است و او دیگر تمایلی برای کار با این هافبک یاغی ندارد.

 

دیدگاه‌ها