کد خبر : 1701317 | 20 مرداد 1399 ساعت 20:20 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام ترکیب 11نفره گل گهر برابر نفت مسجد سلیمان

تیم فوتبال گل گهر برای اینکه بتواند شرایطش را برای ماندن در لیگ برتر تثبیت کند برای کسب سه امتیاز بازی به مسجدسلیمان رفته است.

اعلام ترکیب 11نفره گل گهر برابر نفت مسجد سلیمان

به گزارش" ورزش سه"، گل گهر امروز در حالی به مصاف نفت مسجدسلیمان می رود که این تیم به سه امتیاز این بازی در سه هفته مانده به پایان رقبت ها نیاز دارد. مجیدجلالی در سه هفته گذشته با انجام تغییراتی در ترکیب تیمش ، گل گهر را با روش تهاجمی به میدان فرستاده و این تغییرات در ترکیب و روش بازی برای این تیم جواب داده و در سه بازی آخر هفت امتیاز به دست آورده اند.


گل گهر امروز نیز در حالی که نفت مسجدسلیمان یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر را دارد کار سختی برای رسیدن به گل و کسب سه امتیاز بازی دارد. نکته جالب در ترکیب گل گهر اینکه جلالی در این بازی نیز تغییراتی را نسبت به بازی های گذشته در ترکیب تیمش انجام داده و بازیکنانی مثل مهران گلزاری ، احمدموسی و بهنام برزای در سه بازی قبلی بیشتر به عنوان بازیکن جانشین به زمین می آمدند را در ترکیب اصلی قرار داده است.


ترکیب یازده نفره گل گهر برابر نفت مسجدسلیمان:
میلاد فراهانی، مهران گلزاری، سیدعلیرضا ابراهیمی، یوسف وکیا، سیداحمد موسوی، احمدرضا زنده روح، امین پورعلی، میلاد کمندانی، بهنام برزای، رضا محمودآبادی، یونس شاکری

دیدگاه‌ها