کد خبر : 1701352 | 20 مرداد 1399 ساعت 21:58 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاروالیو:

ژوزه مورینیو کیفیتش را از دست نداده اما...

ریکاردو کاروالیو، مدافع سابق تیم‌های چلسی و رئال مادرید معتقد است که ژوزه مورینیو همچنان می‌تواند در عرصه سرمربیگری موفق عمل کند.

ژوزه مورینیو کیفیتش را از دست نداده اما...

به گزارش "ورزش سه"، تقریباً اوایل فصل بود که مائوریسیو پوچتینو بعد از کسب نتایج ضعیف در تاتنهام از هدایت این تیم برکنار شد و جای خود را به ژوزه مورینیو داد. آقای خاص در فصلی که گذشت روزهای پر فراز و نشیبی را با تاتنهام پشت سر گذاشت اما نهایتاً موفق شد جواز حضور در رقابت های لیگ اروپای فصل آینده را برای تیم لندنی کسب کند.

 

بسیاری معتقد هستند که ژوزه مورینیو کیفیت قبلی خود را در سرمربیگری از دست داده و در کسب جام با تیم هایش ناتوان نشان می دهد؛ موضوعی که ریکاردو کاروالیو کاملاً با آن مخالف است. این پرتغالی که پیش از این در تیم‌های چلسی و رئال مادرید زیر نظر مورینیو کار کرده، در این رابطه گفت: " نه فکر نمی‌کنم که ژوزه مورینیو کیفیتش را از دست داده باشد اما باید به این نکته هم توجه داشت که بازیکنان تغییر کرده اند و حالا قدرت بیشتری دارند.

 

 

1518434

 

 

بازیکنان نحوه عملکرد خود را تغییر داده اند و ژوزه مورینیو باید این موضوع را قبول کند. گاهی اوقات مشکل از این موضوع ناشی می‌شود که بازیکنان او را قبول نمی‌کنند. مورینیو انگیزه‌های فراوانی دارد و می‌خواهد به جام های زیادی دست پیدا کند. شما باید روش و ایده کار مورینیو را بپذیرید. من فکر می کنم که او راه خودش را به خوبی می‌شناسد و هرسال موفق بوده است. در ابتدا مسئله زمانی مطرح می شود اما در ادامه نتیجه نیز از راه خواهد رسید."

دیدگاه‌ها