کد خبر : 1701360 | 20 مرداد 1399 ساعت 22:12 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

اخراج افاضلی و تساوی پارس با پنالتی عجیب

تیم فوتبال ماشین سازی در فاصله دو دقیقه به پایان مسابقه، دو امتیاز با ارزش خود مقابل پارس جنوبی را از دست داد.

اخراج افاضلی و تساوی پارس با پنالتی عجیب

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که ماشین سازی با گل شاهین ثاقبی در آستانه پیروزی مقابل حریف زردپوش خود بود، در پی یک فعل و انفعال در میانه میدان داور به سمت هومن افاضلی مربی معترض ماشین سازی رفت و با یک کارت قرمز او را جریمه کرد؛ افاضلی که به تصمیم داوری به شدت معترض بود، با خشم و عصبانیت وسایلش را از روی نیمکت برداشت و زمین را ترک کرد تا به محض حضور او روی سکوهای ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی اتفاق عجیبی بیفتد.

در این لحظه ارسال یک توپ بلند روی دروازه ماشین سازی با پرواز بلند و ضربه سر عرفان افراز مدافع ماشین سازی توأم شد که ناگهان داور به نشانه پنالتی در سوت خود دمید؛ در بررسی صحنه آهسته بازی، افراز از دست خود برای دفع استفاده کرده و یک پنالتی مفت و مسلم را به پارس جنوبی جم هدیه داد.

 

 

1518472

 

1518471

 

1518470

 

این پنالتی توسط ایمان باصفا به گوشه دروازه حامد لک دوخته شد تا پارسی‌ها که فاصله‌ای با شکست در این بازی نداشتند، با دست پر از تبریز به خانه برگردند؛ جالب این‌که عرفان افراز در ثانیه‌های پایانی نیز یک موقعیت عالی گل را از دست داد تا نقش اول را در توقف بی‌موقع تیمش در تبریز داشته باشد.

 

اگر ماشین سازی این را به نفع خود پایان می‌داد قطعا خیالش از بقا در لیگ برتر راحت می‌شد اما حال آن‌ها با 28 امتیاز باید از دو بازی آینده حداقل یک امتیاز کسب کنند.

دیدگاه‌ها