کد خبر : 1701422 | 21 مرداد 1399 ساعت 09:40 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

آنتونیو کونته: اینتر تا قهرمانی پیش می رود

بعد از صعود اینتر به نیمه‌نهایی لیگ اروپا آنتونیو کونته سرمربی این تیم گفت روملو لوکاکو استحقاق موفقیتی که در این فصل بدست آورده را دارد ولی باید سپاسگزار هم تیمی‌هایش باشد.

آنتونیو کونته: اینتر تا قهرمانی پیش می رود

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان دیشب موفق شد در یک چهارم نهایی لیگ اروپا حریفش بایر لورکوزن را با نتیجه 2-1 شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی شود. اینتر با دو گل زودهنگام نیکولو بارلا و روملو لوکاکو در مقابل تک گل کای هاورتز برای لورکوزن به پیروزی رسید.

 

1518574

 

روملو لوکاکو زننده گل دوم اینتر در این مسابقه عملکردی عالی داشت و همین باعث شد آنتونیو کونته سرمربی نراتزوری در پایان بازی زبان به ستایش از او باز کند. با اینحال کونته گفت لوکاکو که استحقاق موفقیتی که در این فصل بدست آورده را دارد ولی باید برای رسیدن به این موفقیت سپاسگزار سایر هم تیمی‌هایش باشد.

 

آنتونیو کونته در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " وقتی کل تیم عملکردی تا این حد عالی دارد صحبت کردن از یک بازیکن سخت است. ولی روملو یک فصل عالی را پشت سر گذاشته و کل تیم هم از او حمایت کرده تا به اینجا برسد. وقتی تیم خوب کار می‌کند تک تک بازیکنان فرصت این را پیدا می‌کنند که در سطح خودشان بدرخشند و مطرح شوند".

 

 

سرمربی اینتر در ادامه گفت: " من برای لوکاکو خوشحالم. او استحقاق موفقیتی که در این فصل بدست آورده را داشته. اما روملو باید از تیم هم سپاسگزار باشد که او را در موقعیتی قرار داده که بهترین موقعیتی است که در طول دوران فوتبالی اش داشته".

 

1518573

 

کونته درباره عملکرد تیمش در بازی مقابل لورکوزن هم گفت: " از این نتیجه خیلی راضی هستیم به خصوص که تیم ما عملکرد عالی ای داشت. اما می‌توانستیم بازی را حتی زودتر از این تمام کنیم و در ادامه راحت تر باشیم. ما اجازه ندادیم حریف فرصت زیادی داشته باشد ولی واقعیت این است که خودمان فرصتهای گلزنی زیادی داشتیم و می‌توانستیم بیشتر از دو گل بزنیم. بچه‌ها نشان دادند چه انگیزه و اراده‌ای دارند برای اینکه نشان دهند کاری که می‌کنند برایشان مهم است. ما حالا فرصت این را داریم که در نیمه نهایی لیگ اروپا بازی کنیم. ما می خواهیم حداکثر افتخار ممکن را بدست بیاوریم و تا قهرمانی پیش برویم".

 

 

 

دیدگاه‌ها