کد خبر : 1701452 | 21 مرداد 1399 ساعت 11:39 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهمتر از همه این است که بازیکنی کرونا نگیرد

اکبری: امیدوارم لیگ والیبال منظم برگزار شود

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: تلاشمان این است که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم تا دچار ویروس کرونا نشویم.

اکبری: امیدوارم لیگ والیبال منظم برگزار شود

به گزارش "ورزش سه"، پیمان اکبری، سرمربی تیم شهرداری ارومیه بعد از برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر والیبال در سال 99 عنوان کرد: قرار شد امسال لیگ با حضور 14 تیم برگزار شود که در مرحله مقدماتی مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و سپس 8 تیم برتر به پلی آف صعود می کنند تا در مسابقات حذفی قهرمان مشخص شود. 


وی افزود: با توجه به اینکه امسال قرار است لیگ زودتر آغاز شود و فعلا تاریخ 19 شهریورماه اعلام شده، زمان بیشتری برای همه تیم ها هست تا بتوانند خودشان را آماده تر وارد میدان کنند. به نظرم از نظر رفت و آمد شرایط خوبی برای تیم ها حاکم خواهد بود. در کل برنامه خوبی اعلام شده و امیدوارم لیگ هم به صورت منظم برگزار شود.


سرمربی تیم شهرداری ارومیه گفت: امسال باشگاهها تیم های خوبی را روانه لیگ کردند. می توانیم بازی های جذاب و نزدیکی را در لیگ برتر شاهد باشیم چون بازیکنان خوبی جذب تیم ها شده اند. 


اکبری در پایان درباره وضعیت شهرداری ارومیه افزود: ما از 5 هفته پیش تمرینات را شروع کردیم و شرایط خوبی داریم. به دنبال این هستیم که از نظر بدنی شرایطمان را به مرور بهتر کنیم. از مهمتر تلاشمان این است که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم تا دچار ویروس کرونا نشویم.

دیدگاه‌ها