کد خبر : 1701464 | 21 مرداد 1399 ساعت 12:28 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

تبریک برایتون به علیرضا جهانبخش

باشگاه برایتون با انتشار پستی تولد 27 سالگی علیرضا جهانبخش را به او تبریک گفت. بازیکنی که در فصل اخیر لیگ برتر جزیره خیلی به بازی گرفته نشد اما هر وقت به میدان آمد موثر بازی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود کم لطفی های سرمربی برایتون نسبت به علیرضا جهانبخش؛ بازیکن تیم ملی فوتبال ایران اولویت اولش ماندن در برایتون و تبدیل شدن به مهره ثابت این تیم است مگر اینکه در روزهای آتی باشگاه تصمیم دیگری در این باره بگیرد. اینکه به این نتیجه برسد طی تعامل با علیرضا او را به عنوان بازیکن قرضی به تیم دیگری انتقال دهد. 

از آنجایی که علیرضا روزهای درخشانی در فوتبال هلند داشته ودر لیگ برتر این کشور آقای گل شده تیم های هلندی تلاش زیادی برای بخدمت گیری او داشته اند؛ به خصوص آژاکس که برای درخشش در بازی های اروپایی حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده است. 

 

علیرضا جهانبخش آماده حضور دوباره در اردوی تیم ملی و همراهی دوباره ایران در بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 است. او چند مسابقه ای به بهانه نیمکت نشینی در برایتون به اردوی تیم ملی دعوت نشد و به جای او محمد محبی بازی کرد. اما بر اساس اخبار رسیده دراگان قصد دارد در بازی های پیش رو شرایط این بازیکن را در اردوی تیم ملی مورد ارزیابی قرار دهد و آنطور که خبر رسیده برای بازی های دوستانه شهریور ماه قطعا به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت خواهد شد.

 

1518629

دیدگاه‌ها