کد خبر : 1701491 | 21 مرداد 1399 ساعت 13:53 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

شیطنت زنده روح در شب درخشش مهاجمان گل گهر

گل گهر شب فوق العاده ای را در مسجدسلیمان پشت سر گذاشت.

شیطنت زنده روح در شب درخشش مهاجمان گل گهر

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدارهای باقیمانده از هفته بیست و هشتم لیگ برتر، شاگردان جلالی دست به کار بزرگی زدند و در گرمای مسجدسلیمان، توانستند با یک کامبک بی نقص، سه امتیاز حساس را از شهر اولین ها به ارمغان بیاورند.


در این دیدار شاگردان مجید جلالی خیلی زود و در دقیقه دوم توسط محمود آبادی به گل رسیدند، اما نفتی ها ظرف 12 دقیقه دو بار دروازه میلاد فراهانی را باز کردند تا حساب کار 2 بر یک شود و این نتیجه تا دقیقه 64 پا برجا ماند.


در این دقیقه و روی پاس خوب یونس شاکری، بهنام برزای توانست کار را به تساوی بکشاند تا اینکه در دقیقه 80 کامبک سیرجانی ها تکمیل شد. در دقیقه 80 این دیدار، شاکری در دادن پاس گل و برزای در زدن گل بریس کردند تا آبی پوشان سیرجانی بازی 2 بر یک باخته را با پیروزی 3 بر 2 عوض کنند. گل گهر با این 3 امتیاز حساسی که به دست آورد، تا حدود زیادی خیالش را از بابت ماندن در لیگ برتر، راحت کرد.


در این دیدار، مهاجمان گل گهر فوق العاده ظاهر شدند. بهنام برزای که پایه گذار گل اول تیمش بود، دو گل زد و یونس شاکری نیز پایه گذار هر 2 گل برزای بود تا بدین ترتیب شاگردان جلالی با دست پر از خوزستان بازگردند.


در این تصویر، شیطنت احمدرضا زنده روح مدافع سیرجانی ها را می بینید که در شادی پس از گل هم تیمی هایش، با کشیدن موهای برزای به نوعی قصد خراب کردن عکس یادگاری مهاجمین تیمش را داشته، که شب فوق العاده ای را در مسجدسلیمان رقم زدند.

دیدگاه‌ها