کد خبر : 1701536 | 21 مرداد 1399 ساعت 17:40 | 47.7K بازدید | 0 دیدگاه

دنیل استوریج:

به لیگ برتر بر می گردم؛ آنجا کار نیمه تمامی دارم

پس از یک فصل بد در ترابزون اسپور، دنیل استوریج مهاجم سابق چلسی و لیورپول قصد بازگشت به لیگ برتر را دارد.

به لیگ برتر بر می گردم؛ آنجا کار نیمه تمامی دارم

به گزارش "ورزش سه"، دنیل استوریج، ستاره سابق دو تیم چلسی و لیورپول می‌گوید که کار نیمه تمامی در لیگ برتر انگلیس دارد و خواهان بازگشت به این رقابت‌هاست. 

استوریج پس از جدایی از ترابزون اسپور ترکیه در ماه مار هنوز به تیم جدیدی نپیوسته است. این بازیکن 31 ساله پس از نقض قوانین شرط بندی فدراسیون جهانی فوتبال از سوی این باشگاه برکنار شده و با محرومیت 4 ماهه روبرو شد.

 

 

1428161

 

 

استوریج از آن زمان در حال تلاش برای حفظ آمادگی بدنی خود در لس آنجلس است و تلاش می‌کند که بتواند در فصل 21-2020 بار دیگر به سطح اول رقابت‌ها بازگردد.

 

او در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌های آینده‌اش به اسکای اسپورتس گفت: «گزینه‌هایی از سراسر دنیا دارم اما من یک بازیکن انگلیسی هستم و همیشه دوست دارم در لیگ برتر بازی کنم. باور دارم که می‌توانم چیزهای بسیاری به این لیگ اضافه کنم و باید بگویم که این لیگ انتخاب اول من است.

 

 

1355588

 

 

احساس می‌کنم کار نیمه تمامی برایم باقی مانده، بنابراین دوست دارم برگردم و آنجا بازی کنم. از بازی در سایر لیگ‌ها هم استقبال می‌کنم و فقط بازگشت به لیگ برتر را در نظر ندارم اما بازگشت به انگلیس و نشان دادن توانایی‌هایم بهترین گزینه برای من است. من بسیار هیجان زده هستم. از همیشه بیشتر عطش دارم و کاملا روی فصل بعد تمرکز کردم.»

دیدگاه‌ها