کد خبر : 1701540 | 21 مرداد 1399 ساعت 18:15 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

مارتین کئون:

آرتتا می تواند آرسنال را به لیورپول نزدیک کند

مدافع سابق آرسنال اطمینان دارد که این باشگاه با میکل آرتتا در مسیر درستی قرار دارد.

آرتتا می تواند آرسنال را به لیورپول نزدیک کند

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته بود که اونای امری پس از کسب نتایج ضعیف با آرسنال از سرمربیگری این باشگاه برکنار شد و میکل آرتتا که دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی بود، جای او را گرفت.

آرتتا هرچند نتوانست توپچی ها را به سهمیه لیگ قهرمانان برساند اما توانست این باشگاه را برای چهاردهیمن بار قهرمان جام حذفی انگلیس کند تا فصل برای این باشگاه با یک جام به اتمام برسد.

 

 

1513739

 

 

آرسنال در پایان فصل عنوان هشتم را کسب کرد و 40 امتیاز با تیم قهرمان یعنی لیورپول فاصله داشت ولی مارتین کئون مدافع سابق توپچی ها معتقد است آرتتا می تواند آرسنال را فصل بعد نزدیک تر به لیورپول و دیگر مدعیان قهرمانی کند.

او به فوتبال لاندن گفت:« همیشه از زبان یورگن کلوپ شنیده ایم که در مورد تاریخ باشگاه لیورپول با حرارتی خاص صحبت می کند. اینکه از قدم زدن در باشگاه و مشاهده افتخاراتی که لیورپول کسب کرده و بازیکنانی که در طول تاریخ در اختیار داشته، انگیزه گرفته اند.

آرسنال هم چندان متفاوت نیست و ما امسال موفق شدیم با فتح جام حذفی فصل را دست خالی به اتمام نرسانم. معتقدم ثبات و پایداری در نهایت منجر به فتح لیگ برتر خواهد شد و این تفاوت ما با لیورپول است.»

 

 

1518714

 

 

کئون ادامه داد:« در جام حذفی با شش برد قهرمان می شوید ولی در لیگ برتر باید در تمام طول فصل در کسب پیروزی ها باثبات باشید. البته برای قهرمانی در جام حذفی نیز باید بهترین ها را شکست دهید و در 5 دوره گذشته همیشه تیم قهرمان توانسته بهترین تیم ها را مغلوب کند.

حضور در آرسنال یعنی فتح جام های قهرمانی و من همیشه این را گفته ام. فتح جام حذفی می تواند به آرتتا روحیه و انگیزه لازم را بدهد و از این قهرمانی برای موفقیت های بیشتر در فصل بعد استفاده کند. او می تواند سطح آرسنال را به لیورپول و دیگر مدعیان نزدیک تر کند.»

 

دیدگاه‌ها