کد خبر : 1701543 | 21 مرداد 1399 ساعت 18:23 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

حسرت تعویض نکو برابر واکنش دیدنی منادی(عکس)

موقعیت فوق‌العاده فولاد با ضربه صابر حردانی تعویض طلایی نکو درون محوطه شش قدم را اکبر منادی گلر و ستاره سایپا به کرنر فرستاد.

به گزارش ورزش سه، فولادخوزستان روز گذشته در دیداری برتر اما نتوانست برابر سایپا به برتری برسد، شاگردان نکونام در این دیدار موقعیت‌های زیادی از جمله پنالتی را خلق کردند که منجر به گل نشد.

 

صابر حردانی تعویض طلایی جواد نکونام تنها چند ثانیه پس از ورودش به زمین و در اولین لمسش به توپ، پاسش به دست مدافع حریف برخورد کرد تا داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان بدهد و البته این ضربه از دست رفت.

 

 

1518719

 

 

اما بهترین موقعیت فولاد دقایقی بعد از سمت راست خلق شد، سانتر مجتبی نجاریان از سمت راست در محوطه شش قدم به خود حردانی رسید و ضربه محکم این بازیکن را منادی با واکنش دیدنی به کرنر فرستاد تا تعویض طلایی نکونام در بازی مقابل ذوب‌آهن، در این دیدار نتواند علی‌رغم بازی خوب خود گلزنی کند. حردانی و هم‌تیمی‌هایش البته این فرصت را دارند تا در بازی‌های پیش رو با کسب امتیازات لازم سهمیه ACL 202را مال خود کنند.

 

فولاد اما علی‌رغم این تساوی با تیم پنجم و ششم جدول دو امتیاز فاصله دارد و در هفته آتی مسابقات در جم به مصاف پارس جنوبی خواهد رفت. شاگردان نکونام در هفته انتهایی مسابقات در اهواز برابر تراکتور قرار خواهند گرفت.

 

1518720

 

عکس: مسعود اکبری

دیدگاه‌ها