کد خبر : 1701565 | 21 مرداد 1399 ساعت 20:00 | 99.7K بازدید | 7 دیدگاه

شجاعیان تا پایان لیگ 21 در جمع آبی‌ها

اولین ستاره استقلال قراردادش را تمدید کرد(عکس)

هافبک استقلال اولین بازیکنی است که قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته حرف و حدیث های زیادی درباره تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مطرح بوده و احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه نیز وعده داده بود بر اساس برنامه از پیش تعیین شده درباره تمدید با بازیکنانی که قراردادشان تمام شده، اقدام کند.


از این رو مدیرعامل استقلال امروز جلسه نهایی اش را با داریوش شجاعیان هافبک آبی ها برای تمدید قرارداد برگزار کرد و در نهایت دوطرف برای تمدید دو ساله به توافق رسیدند.

 

 

1518759

 


داریوش شجاعیان با حضور در محل باشگاه استقلال، قراردادش را به مدت دو سال دیگر به امضا رساند تا در لیگ های بیستم و بیست و یکم نیز پیراهن آبی ها را برتن کند.


هافبک خوش تکنیک، طراح و بازیساز استقلال با بدشانسی و به دلیل مصدومیت بخشی از فصل جاری را از دست داد و مطمئنا در فصل پیش روی مانند گذشته دل هواداران را شاد خواهد کرد.


با این تفسیر شجاعیان که هنوز مجوز حضور در بازی های داخلی استقلال را دریافت نکرده، در لیگ قهرمانان آسیا می تواند تیمش را همراهی کند.

 

گفتنی است؛ علی کریمی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، مرتضی تبریزی و محسن کریمی دیگر بازیکنانی هستند که قراردادشان با استقلال در پایان لیگ نوزدهم به پایان می‌رسد و مدیران باشگاه برای حفظ آنها اقدام خواهند کرد.

 

 

دیدگاه‌ها