کد خبر : 1701738 | 22 مرداد 1399 ساعت 18:45 | 62.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش توتواسپورت:

پیرلو هفت بازیکن یوونتوس را نمی خواهد

سرمربی جدید باشگاه یوونتوس قصد ایجاد تحولات زیادی در ترکیب بازیکنان بیانکونری دارد.

پیرلو هفت بازیکن یوونتوس را نمی خواهد

به گزارش "ورزش سه"، نشریه توتو اسپورت چاپ تورین ورودی و خروجی‌های احتمالی یوونتوس را بررسی کرده است. در یوونتوس یک تحول بزرگ رخ داده و آن‌ها مائوریتزیو ساری را برکنار کردند و آندره آ پیرلو را به جای او روی نیمکت نشاندند. یک انتخاب پر ریسک که باید دید چه سرانجامی خواهد داشت.

 

 

1516801

 

 

در همین زمینه و بنا به گزارش‌های منتشر شده در توتو اسپرت، یوونتوس می‌خواهد تعدادی از بازیکنانش شامل سامی خدیرا، گونزالو ایگواین، ماتیا دی‌شیلیو، داگلاس کاستا، بلیز متویدی،‌ الکس ساندرو و دنیله روگانی را کنار بگذارد. میرر انگلیس نیز اعلام کرده آرون رمزی هم از این باشگاه جدا خواهد شد.

در گزارش‌ها اعلام شده است که ایگواین به یک باشگاه دیگر اروپایی خواهد رفت و متوئیدی که همین حالا هم با تیم اینتر میامی به توافق رسیده و در تیم دیوید بکام به فوتبالش ادامه می‌دهد. آینده 6 بازیکن دیگر برای فصل بعد نامشخص است و به زودی معلوم خواهد شد.

 

 

1390274

 

 

رائول خیمنز، آرکادیوش میلیک، ادین ژکو، سباستین اسپوزیتو، آندره آ پینامونتی و الکساندر لاکازت نام‌هایی هستند که در اطراف یوونتوس برای تقویت خط حمله شنیده می‌شوند. جان لوئیجی بوفون و لئو بونوچی هم در یوونتوس می‌مانند.

این نشریه درباره کادر مربیگری پیرلو هم نوشته روبرتو بارونیو به عنوان دستیار در این تیم به فعالیت خواهد پرداخت. او قرار بود پیش از این هم به عنوان دستیار پیرلو در تیم زیر 23 سال یوونتوس حضور پیدا کند.

 

 

1505257

دیدگاه‌ها