کد خبر : 1701744 | 22 مرداد 1399 ساعت 18:55 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم تصمیم خوبی برای آینده ام بگیرم؛

دهقانی: در مورد پیشنهادم از پرتغال سپاهان باید حرف بزند

رضا دهقانی می گوید به زودی شرایط حضور در تمرینات را پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتی که در دیدار نساجی و پرسپولیس نصیب او شد، به دست خواهد آورد.

دهقانی: در مورد پیشنهادم از پرتغال سپاهان باید حرف بزند

به گزارش "ورزش سه"، رضا دهقانی در ابتدای فصل نوزدهم رقابت های لیگ برتر با قراردادی قرضی از سپاهان به نساجی پیوست و طی این مدت فرصت حضور در ترکیب تیم المپیک ایران را در بازی های مقدماتی نیز به دست آورد تا آنطور که مدنظر سپاهانی ها بود، با تجربه بسیار بیشتری به تیم سابق خود بازگردد.


این بازیکن که با کشیدگی از ناحیه همسترینگ پا مواجه شده و فصل به نوعی برایش تمام شده است، این روزها در اصفهان مشغول انجام فیزیوتراپی است و در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ورزش سه اینطور شرایط خود را توضیح می دهد:« نسبت به قبل بهتر شدم و در حال انجام فیزیوتراپی هستم و به زودی شرایط تمرین کردن را پیدا می کنم.»


دهقانی که با پیشنهاد که یک تیم پرتغالی برای فصل آینده روبرو شده، در رابطه با این موضوع  و اینکه آیا با باشگاه سپاهان در این رابطه حرف زده یا خیر، اضافه کرد:« فعلا با باشگاه سپاهان صحبتی نداشته ام. باید بازی ها تمام شود تا ببینیم خدا چه می خواهد. امیدوارم خدا کمک کند و تصمیم خوبی برای فوتبالم بگیرم.»


بازیکن 21 ساله تیم فوتبال نساجی مازندران، ادامه داد:« من با سپاهان قرارداد دارم و تابع تصمیم باشگاه هستم. من بازیکن سپاهان هستم و باید ببینم نظر مسئولان باشگاه سپاهان چه چیزی است. من نمی توانم در مورد این موضوع صحبت کنم و بهتر باشگاه در این مورد حرف بزند.»

دیدگاه‌ها