کد خبر : 1701794 | 22 مرداد 1399 ساعت 23:29 | 27.2K بازدید | 2 دیدگاه

جیوانی البر:

لواندوفسکی الان از لئو مسی بهتر است

جیوانی البر، مهاجم سابق بایرن مونیخ به مقایسه دو ستاره این تیم و بارسلونا پرداخته است.

لواندوفسکی الان از لئو مسی بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، جیوانی البر از بین سالهای 1997 تا 2003 در خط حمله بایرن مونیخ بازی کرد و عملکرد درخشان او یکی از عوامل مهم موفقیت های این باشگاه در آن دوره بود. حالا جیوانی البر در مصاحبه ای با نشریه بیلد در مورد تقابل بایرن مونیخ و بارسلونا در بازی حساس جمعه شب در لیگ قهرمانان صحبت کرده و معتقد است در شرایط فعلی رابرت لواندوفسکی از لیونل مسی آماده تر است.

 

1518037

 

جیوانی البر گفت: "علیرغم همه توانایی های لیونل مسی، به نظر من عملکرد رابرت لواندوفسکی در مقطع فعلی از او بهتر بوده و مهاجم بایرن مونیخ در حال حاضر بازیکن باکیفیت تری نسبت به مسی محسوب می شود. من به آنچه لیونل مسی در این سالها انجام می دهد علاقه زیادی داشته و سبک بازی این بازیکن را خیلی دوست دارم. لیونل مسی برای سال ها بهترین بازیکن جهان بوده و باید او را یک نابغه دانست، اما امسال لواندوفسکی بالاتر از همه بوده است.

 

لواندوفسکی در حال حاضر قادر است هر کاری با توپ انجام دهد و هر موقعیتی که نصیب ای بازیکن می شود، تبدیل به گل خواهد شد. به نظر من لواندوفسکی تا همینجا نیز فصل فوق العاده ای را سپری کرده و در رقابت های لیگ قهرمانان این روند را ادامه خواهد داد."

دیدگاه‌ها