کد خبر : 1701846 | 23 مرداد 1399 ساعت 11:16 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

شگفتی‌ساز یا منضبط؟ جدال جذاب سیمئونه و ناگلزمان

لایپزیش امشب در سخت‌ترین شرایط ممکن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف اتلتیکو می‌رود ولی این تیم آلمانی به شگفتی سازی در شرایط سخت عادت دارد.

شگفتی‌ساز یا منضبط؟ جدال جذاب سیمئونه و ناگلزمان

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش امشب در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در شهر لیسبون در سخت‌ترین شرایط ممکن به مصاف اتلتیکو مادرید می‌رود. لایپزیشی ها در حالی در اولین بازی تاریخ خود در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ به مصاف دیگو سیمئونه و شاگردانش می‌روند که مهاجم اول خود تیمو ورنر را در اختیار ندارند و هفت هفته است در هیچ مسابقه رسمی ای بازی نکرده اند. ولی این تیم به شگفتی سازی در شرایط سخت عادت دارد.

 

1519080

 

برای تیمی که در همین ماه‌های اخیر یازدهمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت شگفتی سازی تبدیل به روندی عادی شده. با همه این اوصاف چالش امشب مقابل دیگو سیمئونه و تیم سرسختش برای ناگلزمان و شاگردان او چالشی بسیار دشوار است. لایپزیش اولین بار است که در مرحله حذفی چمپیونزلیگ به میدان می‌رود و برای اولین بار در تاریخ خود مقابل تیمی اسپانیایی می‌ایستد.

 

1519079

 

این اولین بازی‌ای است که ناگلزمان مهاجم اول گلزن خود تیمو ورنر را در اختیار ندارد. شاگردان او همچنین بعد از هفت هفته برای اولین بار در یک بازی رسمی به میدان می‌روند. با اینکه لایپزیش تنها یک دهه پیش در لیگ دسته پنج آلمان بازی می‌کرد ولی عبور آنها از تاتنهام در مرحله یک هشتم نشان داد این تیم از حریفانش ترسی ندارد.

 

بدون شک مهمترین چالش امشب برای ناگلزمان و شاگردانش پر کردن جای خالی تیمو ورنر خواهد بود. تیمو ورنر پیش از انتقال 53 میلیون پوندی به چلسی در فصلی که گذشت برای این تیم 34 گل زده و 13 پاس گل داده بود.

 

1519082

 

در آن سوی میدان اتلتیکو با اعتماد به نفس کامل قدم به میدان خواهد گذاشت. اتلتیکو بعد از سال‌ها کار کردن زیر نظر دیگو سیمئونه حالا برای خود صاحب سبکی مشخص شده‌، سبکی که به شدت بالا در درگیریها، پرس سنگین و نظم و انضباط تیمی شناخته می‌شود. از زمان آخرین بازی رسمی لایپزش در لیگ آلمان اتلتیکو هفت بازی انجام داده و در هیچ کدام از آنها شکست نخورده.

 

شرایط دو تیم بدون تردید نوید یک بازی پرهیجان را می‌دهد. باید دید آیا سیمئونه باتجربه و شاگردان با انضباطش موفق می شوند شگفتی ساز این فصل اروپا را از پیش رو بردارند یا ناگلزمان و جوانانش یک شگفتی دیگر به کارنامه خود اضافه خواهند کرد؟

دیدگاه‌ها