کد خبر : 1701936 | 23 مرداد 1399 ساعت 22:57 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

مولر: مهار مسی فقط وظیفه آلفونسو دیویس نیست

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، می‌گوید که در بازی برابر بارسا کار آسانی پیش روی آنها نخواهد بود.

مولر: مهار مسی فقط وظیفه آلفونسو دیویس نیست

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فصل بسیار فوق العاده ای را پشت سر می‌گذارد و آنها حالا پس از قهرمانی در بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان رویای بالا بردن جام قهرمانی چمپیونزلیگ و کسب سه گانه را هم در سر می پروراند. در همین رابطه شاگردان هانسی فلیک فردا در مرحله یک چهارم نهایی رو در روی بارسلونا قرار خواهد گرفت.

 

توماس مولر لحظاتی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی بایرن مونیخ مقابل بارسلونا شرکت کرد.

 

113 امین تجربه بازی در لیگ قهرمانان
این یک اتفاق فوق‌العاده است که بعد از حرفه خود به گذشته نگاه کنید. امیدوارم چندین سال دیگر به میدان بروم و در بازی های مهمی مثل لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشم.

 

 

1519218

 

 

دیدار مقابل بارسلونا
فردا دو تیمی رو در روی یکدیگر قرار می گیرند که می خواهند توپ را در اختیار داشته باشند. ما به دنبال این هستیم که تا حد ممکن بازی را در اختیار داشته باشیم و حریف را اذیت کنیم. با این وجود در چنین بازی هایی تیم ها اصولاً در دقایق اول خیلی ریسک نمی‌کنند. ما می خواهیم بازی را با کیفیت خود کنترل کنیم و بعد از آن همه چیز ممکن خواهد بود. احساس خوبی دارم اما بازی آسانی پیش روی ما نخواهد بود. آنها بازیکنان خوبی دارند، از تجربه و عناوین بالایی نیز برخوردار هستند. با این وجود ما مشتاقانه منتظر این دیدار هستیم.

 

فلیپ کوتینیو
فلیپ برای ما بازیکن بسیار مهمی است و خوشحالیم که کنارمان حضور دارد. هرکسی دارای خصوصیاتی است و من فکر می‌کنم که تنها به 11 بازیکن احتیاج نداریم چرا که افراد روی نیمکت نیز در بازی سرنوشت ساز هستند. امیدوارم فیلیپ خصوصیاتی که قبلا تمام دنیا آن ها را دیده اند را دوباره به نمایش بگذارد.

 

مسی
شما هرگز نمی تواند به تنهایی مقابل لیونل مسی دفاع کنید. در بازی مقابل لیونل مسی به همکاری گروهی نیاز داریم. اگر نفر اول نتوانست توپ را از او بگیرد، بازیکن بعدی می آید. ما باید با هم همکاری داشته باشیم. به نظر من مهار مسی وظیفه آلفونسو دیویس نیست. ما همیشه به عنوان یک تیم خودمان را نشان داده ایم و باید همکاری داشته باشیم.

 

 

1519217

دیدگاه‌ها