کد خبر : 1701958 | 24 مرداد 1399 ساعت 01:57 | 52.2K بازدید | 0 دیدگاه

شاگرد و استاد در چمپیونزلیگ به هم رسیدند(عکس)

لایپزیش با پیروزی برابر اتلتیکو مادرید در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم توماس توخل خواهد رفت.

شاگرد و استاد در چمپیونزلیگ به هم رسیدند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاید در ابتدای رقابت های لیگ قهرمانان این فصل کمتر کسی گمان می کرد که لایپزیش بتواند حتی از مرحله گروهی هم بالا برود اما این اتفاق رخ داد و تیم جولیان ناگلزمان با قرار گرفتن در صدر جدول گروه F رقابت ها راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

 

لایپزیش در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات موفق شد به شکلی کاملاً قاطعانه تاتنهام را شکست دهد و جمع هشت تیم پایانی مسابقات راه پیدا کند.

 

 

1519247

 

 

در حالیکه بسیاری معتقد بودند اتلتیکومادرید با توجه به برخورد با لایپزیش در مرحله یک چهارم نهایی کار آسانی برای صعود به جمع چهار تیم رقابت ها خواهد داشت اما امشب اتفاق دیگری رخ داد و تیم فوق‌العاده ناگلزمان با پیروزی برابر اتلتیکو یک شگفتی بزرگ دیگر را خلق کرد.

 

با توجه به پیروزی پاری‌سن‌ژرمن مقابل آتالانتا در دیگر بازی یک چهارم، حالا شاهد یک تقابل استاد و شاگردی در مرحله نیمه نهایی خواهیم بود زیرا ناگلزمان در سن 20 سالگی و در حالیکه در آگزبورگ تحت هدایت توخل بازی می کرد، دست از فعالیت کشید اما مدتی را در کنار توخل در تیم زیر 17 ساله های مونیخ و مونیخ 1860 در عرصه مربیگری به فعالیت پرداخت.

 

ناگلزمان چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که در زمان حضور در کنار توماس توخل، این سرمربی آلمانی امید زیادی به او بابت تبدیل شدن به یک مربی فوق العاده داشته است. حالا اما این دو نفر در مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل یکدیگر قرار خواهد گرفت تا روی نیمکت شاهد یک جدال تمام آلمانی باشیم.

 

 

1519248

 

1519249

دیدگاه‌ها