کد خبر : 1701983 | 24 مرداد 1399 ساعت 11:10 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ناگلزمان به درگیری با سیمئونه: مشکل حل شد!

یولیان ناگلزمان سرمربی لایپزیش درگیری لفظی خود با دیگو سیمئونه در بین دو نیمه بازی دیشب را تایید کرد ولی گفت در ادامه مسابقه تنش بین آنها از بین رفته است.

واکنش ناگلزمان به درگیری با سیمئونه: مشکل حل شد!

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش دیشب موفق شد در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دست به کاری بزرگ زده و با شکست 2-1 اتلتیکو مادرید برای اولین بار در تاریخ خود راهی مرحله نیمه نهایی رقابتها شود. علاوه بر بزرگی این پیروزی‌، درگیری لفظی بین ناگلزمان سرمربی لایپزیش و سیمئونه سرمربی اتلتیکو در نیمه مسابقه یکی از جنجالی‌ترین اتفاق های دیدار دو تیم بود.

 

1519326

 

یولیان ناگلزمان در پایان بازی راجع به این درگیری لفظی صحبت کرد و ضمن پذیرش اتفاقی که بین او و سیمئونه افتاده آن را اتفاقی کوچک دانست و گفت این دو در ادامه مسابقه تنش را مدیریت کرده و رابطه شان به حالت عادی برگشته.

 

ناگلزمان در پایان مسابقه در پاسخ به سوالهای متعدد خبرنگاران درباره درگیری لفظی اش با دیگو سیمئونه سعی کرد آن را کوچک جلوه دهد و ضمن ستایش از سرمربی اتلتیکو گفت: " سیمئونه در پایان مسابقه به من تبریک گفت. او در تبریک خود کاملاً جدی بود و گفت که بازی خیلی خوبی انجام شده و ما شایسته پیروزی بوده‌ایم".

 

1519322

 

سرمربی لایپزیش در ادامه گفت: " وقتی سوت پایان نیمه اول به صدا درآمد ما درگیری کوچکی پیدا کردیم ولی مساله جدی ای نبود. سیمئونه کسی است که فقط به دنبال پیروزی است و حتی در راه رفتن به رختکن هم می خواست پیروز شود. این چیز بدی نیست. می خواهم اینجا اشاره کنم که شخصیت سیمئونه به عنوان یک مربی فوق العاده است. خلاصه اینکه همه چیز الان مرتب است".

 

 

دیدگاه‌ها