کد خبر : 1701995 | 24 مرداد 1399 ساعت 13:34 | 17.3K بازدید | 1 دیدگاه

ریوالدو

سبقت گرفتن لواندوفسکی از مسی در گروی پیروزی

ریوالدو می‌گوید رابرت لواندوفسکی در صورت پیروزی بایرن بر بارسلونا از مسی سبقت گرفته و جایزه بهترین بازیکن سال را به خود اختصاص خواهد داد.

سبقت گرفتن لواندوفسکی از مسی در گروی پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، ریوالدو اسطوره برزیلی بارسلونا می‌گوید همچنان اعتقاد دارد لیونل مسی در حال حاضر بهترین بازیکن دنیا است ولی اگر بایرن مونیخ امشب بتواند بارسا را شکست داده و از لیگ قهرمانان حذف کند‌، رابرت لواندوفسکی می‌تواند با سبقت گرفتن از مسی عنوان بهترین بازیکن سال فیفا را در مراسم The Best به خود اختصاص دهد.

 

1519335

 

لواندوفسکی و مسی از سوی اکثر کارشناسان فوتبال دنیا به عنوان نامزدهای اصلی کسب جایزه توپ طلا معرفی می‌شدند ولی بعد از آنکه فرانس فوتبال اعلام کرد امسال به دلیل بحران کرونا و تاثیر آن بر فوتبال مراسم اهدای این جایزه را برگزار نمی‌کند همه نگاه‌ها متوجه جایزه The Best فیفا شد که هر ساله به بهترین فوتبالیست سال اهدا می‌شود.

 

ریوالدو در یادداشت خود برای Betfair نوشت: " لوتار ماتئوس اسطوره آلمانی گفته مسی دیگر بهترین بازیکن دنیا نیست و این عنوان به لواندوفسکی خواهد رسید. لواندوفسکی این روزها فوق العاده آماده است و شانس زیادی برای فتح این جیازه دارد ولی او هنوز تا رسیدن به آن لحظه باید بهترین بازیکن سابق دنیا یعنی مسی را شکست دهد. تماشای جدال این دو در بازی امروز واقعاً دلپذیر است".

 

 

دیدگاه‌ها