کد خبر : 1701997 | 24 مرداد 1399 ساعت 13:46 | 44.7K بازدید | 1 دیدگاه

رسمی: ویلیان به آرسنال ملحق شد

با تایید باشگاه آرسنال‌، ویلیان، وینگر برزیلی چلسی رسماً به این تیم پیوست و از این پس با پیراهن آرسنال به میدان خواهد رفت.

رسمی: ویلیان به آرسنال ملحق شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آرسنال تایید کرد ویلیان وینگر برزیلی چلسی را که در هفته اخیر بازیکن آزاد شده بود را رسماً به خدمت گرفته است.

 

1519374

 

ویلیان در هفته‌ای که گذشت اعلام کرد بعد از هفت سال حضور در باشگاه چلسی از این تیم جدا شده است. او بعد از مدتها مذاکره با چلسی نتوانست با این باشگاه بر سر تمدید قراردادش به توافق برسد. ویلیان از دو باشگاه لیگ برتری پیشنهاد داشت و گفته می‌شد دو باشگاه بزرگ اروپایی هم خواهان به خدمت گرفتن او هستند.

 

اما در نهایت آرسنال موفق شد در مسابقه برای جذب او موفق شود و وینگر 32ساله برزیلی را با دستمزدی به ارزش 100هزار پوند در هفته به خدمت بگیرد.

 

1519376

 

ادو مدیر ورزشی آرسنال در این باره به وبسایت باشگاه گفت: " من ویلیان را خیلی خوب می شناسم چون ما در تیم ملی برزیلی با هم همکار بوده ایم. البته من ویلیان را به خاطر اینکه بازیکن رقیب ما چلسی بود هم دنبال می کردم. صد در صد اطمینان دارم رختکن آرسنال، هواداران، شخص خودم و میکل آرتتا از حضور ویلیان در آرسنال خوشحالند و از کار کردن با او لذت خواهند برد".

 

 

دیدگاه‌ها