کد خبر : 1702032 | 24 مرداد 1399 ساعت 17:06 | 10K بازدید | 1 دیدگاه

جنگ آقای گلی لیگ در نبرد استقلال- پیکان

بهترین گلزنان لیگ برتر نوزدهم رقابت جالبی در بازی فردای استقلال و پیکان خواهند داشت.

جنگ آقای گلی لیگ در نبرد استقلال- پیکان

به گزارش "ورزش سه"، شیخ دیاباته و شهریار مغانلو دو مهاجم استقلال و پیکان که به ترتیب 13 و 12 گل تا اینجای رقابت‌ها به ثمر رسانده‌اند خود را برای مسابقه فردا آماده می‌کنند و رقابت جالبی در این میدان خواهند داشت.


در این بین شیخ دیاباته که طی هفته های گذشته موفق شد با گلزنی های مداوم رده اول جدول گلزنان را از مغانلو بگیرد، به احتمال فراوان مقابل پیکان بازی نخواهد کرد تا شانس افزایش گل‌هایش پایین بیاید. دیاباته اما اصرار دارد که مقابل پیکان به میدان برود اما هنوز نتوانسته نظر مساعد فرهاد مجیدی در این خصوص را جلب کند. سرمربی استقلال می‌خواهد به دیاباته برای بازی با پیکان استراحت بدهد تا سرحال و قبراق برای مسابقه با پرسپولیس در نیمه نهایی حذفی آماده شود.


در سوی دیگر میدان فردا اما شهریار مغانلو انگیزه زیادی برای بازپس گیری صدرجدول گلزنان دارد. این مهاجم 12 گله هم برای اینکه تعداد گل‌هایش را افزایش بدهد مقابل استقلال با روحیه بالا به میدان خواهد رفت. از سوی دیگر با توجه به اینکه دیاباته فرصتی برای گلزنی در بازی فردا به احتمال فراوان نخواهد داشت،‌ مدافعان استقلال هم نقش زیادی برای کمک به مهاجم مالیایی در امر آقای گلی خواهند داشت.

 


به هر ترتیب باید دید چه اتفاقاتی در بازی حساس استقلال و پیکان رخ می‌دهد و جنگ مدعیان کسب آقای گلی به چه صورت پیش خواهد رفت.

 

دیدگاه‌ها