کد خبر : 1702046 | 24 مرداد 1399 ساعت 18:41 | 6.1K بازدید | 2 دیدگاه

این مسابقه تقابل بردارهاست؛

مربی تراکتور: باید ماشین را ببریم تا آسیایی شویم

مربی تیم تراکتور امیدوار است بتوانند مقابل ماشین‌سازی به پیروزی دست پیدا کنند.

مربی تراکتور: باید ماشین را ببریم تا آسیایی شویم

به گزارش "ورزش سه"، علی ابراهیمیان در نشست خبری قبل از دیدار تراکتور و ماشین‌سازی اظهار کرد: این مسابقه به شکلی است که دو برادر روبه‌روی هم قرار گرفتند. ما به آنها احترام می‌گذاریم ولی برای کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم.

 

او ادامه داد: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد و مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان ما در این فصل زحمات زیادی کشیدند تا به اینجا برسیم ولی باید اشاره کنیم که ما در این بازی تک و تنها هستیم و امیدوارم سه امتیاز را بگیریم و به هواداران تقدیم کنیم.

مربی تیم تراکتور یادآور شد: بازی سنگینی در بوشهر داشتیم که جا دارد از بازیکنان‌مان تشکر کنیم چون غیرت گذاشتند تا در آن آب و هوا نمایش خوبی طبق برنامه انجام دهیم و عملکرد خوبی ارائه کنیم.

ابراهیمیان تصریح کرد: آقای الهامی برای بازی فردا مقابل ماشین‌سازی برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته و ۱۰۰ درصد برای کسب سه امتیاز وارد زمین می‌شویم تا با به دست آوردن برتری در این بازی به سهمیه آسیایی نزدیک شویم و تقدیم تماشاگران کنیم.

 

او درباره غایبان تراکتور مقابل ماشین‌سازی گفت: خوشبختانه برای بازی فردا بازیکن مصدوم یا محروم نداریم؛ البته رضا اسدی آسیب دیدگی داشت که اگر آقای الهامی صلاح دانست، از او استفاده می‌کند.

دیدگاه‌ها