کد خبر : 1702068 | 24 مرداد 1399 ساعت 20:20 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

مصائب پورموسوی برای بقای پارس جم

پارس جنوبی اکنون یکی از مدعیان سقوط به لیگ دسته اول محسوب می‌شود تا سیروس پورموسوی ماموریت غیرممکنی طی دو بازی پیش رو داشته باشد.

مصائب  پورموسوی برای بقای پارس جم

 

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که با هماهنگی صورت گرفته در نهایت این تیم موفق شد هفته گذشته 10 درصد دیگر از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند تا روحیه تیمی را برای دو جدال حساس و سرنوشت ساز باقیمانده را بالا ببرد اما به نظر می‌رسد پورموسوی کار سختی پیش رو داشته باشد.

 

سرمربی سابق استقلال خوزستان و فولاد که اکنون باید برابر تیم سابق خود به دنبال دستیابی به نتیجه و فرار از بقا باشد، در شرایطی پا به این میدان خواهد گذاشت که وعده‌های لازم از سوی مسوولان به سرانجام نرسیده و این موضوع باعث از دست رفتن تمرکز شاگردانش شده است.


سیروس پورموسوی که موفق به کسب 5 امتیاز از 5 بازی اخیر برای تیمش شده، اکنون با حضور در رده پانزدهم جدول، گزینه اصلی سقوط پیش از دو جدال مقابل فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان محسوب می‌شود. او که در فولاد توانسته بود به نتایج خوبی دست یابد، اکنون امید زیادی دارد برابر تیم تحت هدایت جواد نکونام که برای دستیابی به سهمیه می‌جنگد، به موفقیت دست یابد و در نهایت در جنگ با سایپا، گل گهر، پیکان، شاهین و ماشین سازی، پارس جنوبی را به امتیاز بقا برساند.

 

پورموسوی البته طی هفته‌های اخیر با توجه به عملی نشدن وعده‌های مدیران منطقه آزاد، بیشتر تمرکز خود را روی مسائل غیرفنی گذاشته و به دنبال برطرف کردن مشکلات بازیکنان این تیم بوده و باید دید در شرایط کنونی قادر خواهد بود در این جدال حساس با فولاد تیمش را به نتیجه لازم برساند یا خیر.

دیدگاه‌ها