کد خبر : 1702073 | 24 مرداد 1399 ساعت 20:57 | 51.9K بازدید | 2 دیدگاه

بازی سرنوشت‌ساز برای الشحانیه؛

چشم امید ژاوی به رضاییان

ملی‌پوش ایرانی الشحانیه یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش برابر الریان است.

چشم امید ژاوی به رضاییان

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ ستارگان قطر از ساعت ۲۱ امشب با انجام دو دیدار همزمان به پایان می‌رسد که در یکی از مسابقات، تیم الشحانیه با بهره‌مندی از رامین رضاییان در فهرست‌اش، در استادیوم الجنوب به مصاف تیم رده دومی الریان می‌رود.

 

رامین رضاییان که در هشت مسابقه اخیرشان حضور ثابت داشته و نمایش درخشانی با زدن ۴ گل ارائه کرده، امشب هم در ترکیب ابتدایی الشحانیه مقابل الریان قرار گرفته است.

 

ستاره ایرانی الشحانیه در ۱۹ بازی این فصل که برای تیمش انجام داده، موفق شده ۱۱ گل به ثمر رساند تا در رتبه سوم جدول برترین گلزنان لیگ ستارگان قطر بایستد و فاصله سه گله با صدر جدول این رده‌بندی داشته باشد.

 

یاران رضاییان با ۲ پیروزی، ۹ مساوی و ۹ شکست در این فصل ۱۵ امتیازی و تیم قعرنشین جدول لیگ ستارگان قطر هستند که برتری در مسابقه امشب مقابل الریان می‌تواند آنها را بیشتر از همیشه به بقا نزدیک کند.

 

علاوه بر این، پیروزی الشحانیه و درخشش رضاییان و از سوی دیگر عدم نتیجه‌گیری الدحیل در مسابقه همزمان مقابل الخور می‌تواند السد و شاگردان ژاوی هرناندز را امیدوار به قهرمانی در این فصل کند.

 

1519432

دیدگاه‌ها