کد خبر : 1702074 | 24 مرداد 1399 ساعت 21:08 | 175.6K بازدید | 3 دیدگاه

طغیان علیه یک پیروزی بزرگ؛

نفرت آلمانی ها از لایپزیش تمامی ندارد! (عکس)

صعود به لیگ قهرمانان نیز دل برخی آلمانی ها با باشگاه لایپزیش را صاف نکرده است.

نفرت آلمانی ها از لایپزیش تمامی ندارد! (عکس)


به گزارش "ورزش سه"، ماهنامه محبوب و فوتبالی "الف فروینده" در آلمان اعلام کرد که در اعتراض به سیاست های باشگاه لایپزیش، دیدار این تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل پاری سن ژرمن را پوشش نخواهد داد. این اتفاق در جریان برتری دیشب شاگردان جولیان ناگلسمان مقابل اتلتیکومادرید نیز رخ داد و این نشریه خبری در مورد این پیروزی بزرگ چاپ نکرد. باید اشاره کرد نشریه الف فروینده ماهنامه روشنفکری در آلمان به شمار می آید و از این زاویه متفاوت صعود نماینده آلمان به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان را بررسی کرده است.

 

1519434

 

لایپزیگ که در ابتدا و قبل از آنکه توسط ردبول در سال 2009 به خریداری شود به نام مارک رانشتات شناخته می شد، به دلیل ساختار اقتصادی و تلاش برای فروش محصولات متعدد که از نظر آلمانی مغایر با اصول فوتبالی است، از سوی جامعه فوتبال این کشور با انتقادات شدیدی مواجه شده است.

 

در بیانیه نشریه الف فروینده آمده است: "لایپزیش در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و به طور معمول باید این اخبار را پوشش دهیم. اما لایپزیش یک باشگاه عادی نیست، حتی اگر بسیاری این موضوع را فراموش کرده باشند. ما نمی خواهیم ساختار لایپزیش را عادی جلوه دهیم و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته ایم.

 

هرگز موضوعی دوست داشتنی در مورد ساختار و شکل سازمان یافتن این باشگاه وجود ندارد. هیچ کس از نحوه استعدیابی باشگاه لایپزیش بد نمی گوید، اما کدام تیمی در لیگ دسته سوم تاکنون 1.55 میلیون یورو را برای یک بازیکن خرج کرده است (لایپزیش در سال 2013 برای جذب یوسف پولسن این کار را کرد) به عبارت دیگر یک بازیکن بسیار با استعداد مانند یوسف پولسن هرگز بازیکنی مناسب "لیگ دسته سوم" نبوده است. و کدام تیم دسته دومی دیگر توانسته در سال 2015 به امیل فورسبرگ (که باشگاه های بزرگ بین المللی به دنبال بودند) مبلغ گزافی پرداخت کند؟"

 

مکس دینکلایر که این مطلب را نوشته، در نهایت مدعی شد موفقیت لایپزیش من را به یاد تقلب بچه ها در بازی های رایانه ای می اندازد.

 


1519445

 

این نشریه بیشتر به اخبار بخش احتماعی فوتبال می پردازد و تا به حال اثری از باشگاه لایپزیش روی جلد آن دیده نشده است.

 

1519462

دیدگاه‌ها