کد خبر : 1702114 | 25 مرداد 1399 ساعت 02:14 | 161.9K بازدید | 25 دیدگاه

حیثیت مان از دست رفت

واکنش کیکه ستین به افتضاح تاریخی بارسلونا

کیکه ستین پس از شکست 8-2 بارسا برابر بایرن ناراحت و سرخورده بود. سرمربی بارسا از این تحقیر تاریخی شوکه به نظر می رسید.

واکنش کیکه ستین به افتضاح تاریخی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان سنگین ترین شکست اروپایی خود را تجربه کرد. بارسا امشب به مصاف بایرن رفت و در هر نیمه با دریافت 4 گل زمین را ترک کرد.

باخت 8-2 بارسا در حالی اتفاق افتاد که این تیم از سال 1949 دیگر در هیچ رقابتی 7 گل بیشتر دریافت نکرده بود.

 

 

1519595

 

 

کیکه ستین سرمربی بارسا که ژانویه گذشته جانشین ارنستو والورده شد، در پایان بازی گفت:« شکستی به غایت دردناک است و معتقدم بیش از اندازه گل دریافت کردیم؛ هرچند که شایسته دریافت خیلی از آنها نیز بودیم. ما در موقعیت سازی و گلزنی خوب کار نکردیم ولی بایرن از این حیث کاملا خوب و موفق ظاهر شد. بازی را خوب شروع کردیم ولی ثبات و قدرت بایرن بر ما چیره شد.»

 

جرارد پیکه در پایان بازی از لزوم تحولات وسیع در بارسلونا صحبت کرد. ستین ضمن تایید حرف های پیکه گفت:« پیکه همه عمرش در بارسا بوده و من شش یا هشت ماه است که مربی بارسا هستم و خودم را وارد این ماجرا نمی کنم. واقعیت این است که بسیار ناراحتیم و بازی زجرآوری بود. تصمیماتی برای آینده باید گرفته شود و وقتی پیکه چنین حرفی می زند یعنی قطعا اتفاق بزرگی رخ داده است. بارسا باشگاه بزرگی است و چنین شکستی طبیعتا تبعات سنگینی خواهد داشت.»

 

 

1519596

 

 

ستین در مورد آینده گفت:« هنوز برای تصمیم گیری در مورد آینده من زود است. این البته به من هم بستگی ندارد. باید به خوبی تعمق کرد و با بررسی شرایط و این شکست دردناک، بهترین تصمیم را به سود بارسا گرفت. من هم قطعا از این شکست ناراحتم و شیوه باخت مان هم زجرآور بود. این شکست برای باشگاه و هواداران دردناک بود و اینجا آینده من اهمیت زیادی ندارد.»

 

پیغام برای هواداران:« هیچ پیغامی الان به کار هواداران نمی آید. همه عمیقا سرخورده و ناراحتیم. می دانم که هوادار بارسا الان در حال زجر کشیدن است. برای من و بازیکنانم نیز این شکست غیرقابل باور و دردناک است. باید شخصیت از دست رفته بارسا را برگردانیم و به آینده ای بهتر فکر کنیم.

باید این ناکامی را تجزیه و تحلیل کرد و می دانم که همیشه مربی مسئول اول هر شکستی است. در هر صورت باید این باخت را قبول کرد و بپذیریم که برابر تیمی به مراتب بهتر مغلوب شدیم. به جز دقایق ابتدایی بایرن در تمام بازی تیم بهتر میدان بود.»

 

 

1519597

دیدگاه‌ها