کد خبر : 1702141 | 25 مرداد 1399 ساعت 10:23 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی جوانان مجهز به GPS شد

اولین جلسه از دور دوم تمرینات تیم ملی جوانان با پرویز مظلومی در حالی برگزار شد که بازیکنان جلیقه های GPS را برتن داشتند؛ بدون شک این یک اتفاق خوب در اردوی تیم ملی جوانان است.

تیم ملی جوانان مجهز به GPS  شد

به گزارش "ورزش سه"، GPS اسپورت داده های خوبی را به کادر فنی ارایه می دهد؛ از جمله اینکه بر اساس داده های ارایه شده بازیکنان می توانند متوجه شوند که در آستانه مصدومیت قرار دارند و اینجاست که بیشتر از خود مراقبت می کنند و از آسیب دیدگی خود جلوگیری می کنند. این تکنولوژی هم چنین میزان دوندگی بازیکنان در مناطق مختلف زمین را به کادر فنی ارایه می دهد.

 

ست GPS در حالی در اختیار بازیکنان تیم ملی جوانان قرار گرفته که پیش از این در هیچ یک از تمرینات تیم ملی جوانان شاهد استفاده بازیکنان از آن نبودیم و در آستانه مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی این اتفاق می تواند یک اتفاق خوب در مسیر آماده سازی و موفقیت باشد.

 

تیم ملی جوانان در اولین بازی خود در این چارچوب 23 مهر در تاشکند به مصاف ازبکستان می رود. تنها نکته نگران کننده در حال حاضر تدارک بازی دوستانه برای تیم ملی جوانان است. فعلا خبری در خصوص برگزاری بازی دوستانه مخابره نشده است. تیم ملی جوانان در اردوی قبلی حتی موفق به بازی با تیم دسته اولی و لیگ برتری هم نشد و با یکی از تیم های رده سنی بزرگسالان در سطح استان تهران بازی کرد که بدون شک این بازی ها به جای کمک به تیم ملی جوانان به تیم مقابل کمک می کند.

دیدگاه‌ها