کد خبر : 1702149 | 25 مرداد 1399 ساعت 11:20 | 28.7K بازدید | 8 دیدگاه

ستین روی لبه تیغ؛ در انتظار خبر اخراج سرمربی بارسا

فابریزیو رومانو، روزنامه نگار مشهور ایتالیایی می‌گوید بارسلونا تصمیم به اخراج کیکه ستین سرمربی خود گرفته و او به زودی رسماً از این باشگاه اخراج خواهد شد.

ستین روی لبه تیغ؛ در انتظار خبر اخراج سرمربی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، در اینکه پس از شکست تاریخی و تحقیرآمیز 8-2 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در بازی دیشب دو تیم، وقوع زلزله‌ای بزرگ در این باشگاه حتمی است هیچ شکی وجود ندارد. کما اینکه رئیس بارسا بارتومئو هم پس از بازی دیشب به صراحت از تغییرات بزرگ سخن گفته بود.

 

1519684

 

اما اولین تغییری که تقریباً همه روی آن متفق القول هستند برکناری کیکه ستین سرمربی بارسا است. بعد از شایعاتی که در ساعات اولیه شکست بارسا بر سر زبانها افتاد فابریزیو رومانو روزنامه نگار مشهور ایتالیایی هم با یک توییت به این شایعات وزن بیشتری داد.

 

رومانو در این توییت مدعی شد بارسا تصمیم خود برای اخراج ستین را گرفته و این خبر به زودی اعلام خواهد شد.

 

رومانو در توییت خود نوشت: " بارسلونا بعد از شکست سنگین مقابل بایرن مونیخ تصمیم خود برای اخراج کیکه ستین را گرفته و او فصل آینده هدایت بارسا را به عهده نخواهد داشت".

 

1519682

 

این اولین بار نیست که در طی فصل اخیر شایعات درباره اخراج ستین مطرح می‌شود. ولی با افتضاح دیشب در لیسبون به نظر می‌رسد این دفعه با دفعات گذشته فرق دارد و ستین کمتر از هر زمان دیگری می‌تواند به حمایت بارتومئو امیدوار باشد. به نظر می‌رسد ماه عسل ستین و بارسا که از ماه ژانویه و با روی کار آمدن او به جای ارنستو والورده آغاز شده بود حالا به آخر خط رسیده است.

 

از مهمترین گزینه‌های جانشینی ستین و هدایت بارسا می‌توان به مائورسیو پوچتینوی آرژانتینی سرمربی سابق تاتنهام که حالا بدون تیم است اشاره کرد. ژاوی اسطوره بارسا و ماسیمیلیانو آلگری سرمربی سابق یووه هم دیگر گزینه‌های مطرح برای این پست هستند.

 

 

دیدگاه‌ها