کد خبر : 1702163 | 25 مرداد 1399 ساعت 12:30 | 62.7K بازدید | 7 دیدگاه

واکنش فضای مجازی به کری‌خوانی ستاره بارسا

اول بازی کن بعد حرف بزن آرتورو!

صحبتهای آرتورو ویدال بازیکن بارسا پیش از دیدار دیشب این تیم مقابل بایرن مونیخ با توجه به شکست 8-2 بارسا در این بازی دستمایه طعنه‌های کاربران فضای مجازی شده است.

اول بازی کن بعد حرف بزن آرتورو!

به گزارش "ورزش سه"، صحبتهایی که آرتورو ویدال بازیکن بارسا پیش از دیدار دیشب دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان کرد با توجه به شکست سنگین و تحقیرآمیز 8-2 این تیم در بازی دیشب حالا دستمایه طنز و طعنه زنی کاربران شبکه‌های مجازی شده. ویدال پیش از بازی در کنفرانسی خبری سعی کرد بایرن را تحقیر کند. او به خبرنگاران گفت بایرن باید بداند با یک تیم بوندس‌لیگایی بازی نمی‌کند بلکه در مقابل بهترین تیم دنیا قرار خواهد گرفت.

 

1519701

 

در همان زمان حساب توییتری باشگاه بارسلونا هم فرصت را برای کری خوانی برای بایرن غنیمت دانست و صحبتهای ویدال را با آب و تاب در توییتر خود بازتاب داد. تصمیمی که بعد از شکست 8-2 بارسا مشخص شد از نظر تکنیکهای روابط عمومی اصلاً تصمیم درستی نبوده.

 

دیشب بارسلونا آنچنان تحقیر شد که بعد از بازی هواداران فوتبال به یاد صحبتهای ویدال بیفتند و به سراغ او رفته به هزار طعنه و کنایه بگویند او تا چه حد از واقعیت دور بوده است. بسیاری از کاربران می گفتند گویا صحبتهای عجیب ویدال بازیکنان بایرن را چنان عصبانی کرده که باعث شده اینطور از خجالت او و هم تیمی‌هایش در بیایند.

 

1519702

 

یک کاربر در توییت خود نوشت: " این صحبتهای آرتورو ویدال بود که بایرن را عصبانی کرد و باعث شد اینطور دمار از روزگار بارسا در بیاورند".

 

1519705

 

کاربر دیگری در یک توییت نوشت: " آرتورو ویدال‌، دفعه بعد اول حرف‌هایت را در زمین بزن و بعد در مقابل دوربین. بله‌، این بارسلونا بود که در مقابل بهترین تیم دنیا بازی می‌کرد. بارسا به شکلی باشکوه تحقیر شد و تواضع را یاد گرفت".

 

1519700

 

یکی از هواداران رئال مادرید در این باره نوشت: " آرتورو ویدال دیروز: بایرن مونیخ با تیمی از بوندس لیگا بازی نمی‌کند. آنها مقابل بهترین تیم دنیا بازی می کنند، بارسلونا. مطمئنی آرتورو؟ چون شما امشب مثل اف سی کلن بازی کردید".

 

1519704

 

طعنه یک کاربر دیگر توییتر به صحبتهای آرتورو ویدال و نتیجه بازی دیشب

 

1519707

 

 

 

دیدگاه‌ها