کد خبر : 1702189 | 25 مرداد 1399 ساعت 13:54 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

ماجرای تغییر جنجالی استادیوم در لیگ یک

مدیرعامل باشگاه علم و ادب تبریز توضیحاتی را درباره تغییر استادیوم بازی با مس کرمان ارائه کرد.

ماجرای تغییر جنجالی استادیوم در لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که اعلام شد مکان برگزاری دیدار تیم های علم و ادب تبریز و مس کرمان در چارچوب هفته پایانی لیگ یک ایران تغییر کرده و بازی به جای برگزاری در استادیوم شهرداری در ورزشگاه بنیان دیزل به انجام خواهد رسید. اما ساعاتی بعد مسئولان برگزاری مسابقه با تکذیب این خبر اعلام کردند که بازی در همان استادیوم قبلی انجام خواهد شد و خبری از تغییر ورزشگاه نیست.

اسماعیل بابازاده مدیرعامل باشگاه تبریزی در این باره به خبرنگار ما توضیح داد: واقعیت این است که ما هفته های اول بازی ها را زیر نور انجام می دادیم اما به گفته مسئول استادیوم، پروژکتور کشش لازم را نداشت و به همین خاطر به سازمان لیگ گفتیم بازی ها زمان بازی ما را تغییر بدهد و در هفته های اخیر هم یک ساعت زودتر از بقیه بازی کردیم اما این بازی باید همزمان می شد و از سازمان لیگ گفتند که نمی توانیم ساعت را تغییر دهیم و باید بازی را جای دیگر برگزار کنید. ما گفتیم که آماده هستیم که هر جا که بگویید بازی می کنیم و هیچ فرقی ندارد.

 

وی افزود: بعد هماهنگی لازم شد که بازی در بنیان دیزل برگزار شود اما چون هیئت فوتبال اطلاعی نداشت، گفت اگر بازی به بنیان دیزل برود حرف و حدیث پیش می آید. چون ما بازی نیم فصل اول را نرفتیم کرمان شک و شبهه بود و به همین خاطر هیئت فوتبال و مدیرکل ورزش استان گفتند تکنسین می فرستیم تا نور را درست کنند و بازی در همان استادیوم همیشگی انجام شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا اکنون مشکل برطرف شده؟ عنوان کرد: مدیرکل ما شخصا نفر فرستاده و خودشان تضمین لازم را دادند و سازمان لیگ هم موافقت کرد.

 

بابازاده همچنین درباره پاداش احتمالی آلومینیوم به تیمش گفت: یک بحث هایی بوده اما ما دنبال این چیزها نیستیم. تیمی که سرنوشتش به این بازی گره خورده، یک قول هایی برای پاداش می دهد اما مهم برای من و کادرفنی ام این چیزخا است. تیم ما سقوط کرده اما تمام انگیزه ما این است که این بازی را انجام دهیم تا خاطره خوبی از تیم ما در اذهان باشد.

دیدگاه‌ها