کد خبر : 1702207 | 25 مرداد 1399 ساعت 15:39 | 43.4K بازدید | 2 دیدگاه

تنها راه نجات بارسلونای بحران زده از نگاه ریوالدو

بارسلونا شب گذشته با شکست از بایرن مونیخ با نتیجه عجیب 8-2 وداعی تلخ با لیگ قهرمانان داشت و بحران زده تر شد.

تنها راه نجات بارسلونای بحران زده از نگاه ریوالدو

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب به کار خود در فصل 20-2019 پایان داد و آن هم چه پایانی. آبی اناری ها در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 8-2 به بایرن باختند و وداعی تحقیرآمیز با این رقابت ها داشتند. این آخرین امید بارسا برای این مهم بود که فصل بدون جام به اتمام نرسد.

 

 

1519577

 

 

بارسا در لالیگا، سوپرکاپ اسپانیا و کوپا دل ری ناکام مانده بود و امشب از لیگ قهرمانان نیز کنار رفت.  بارسا در میانه های فصل ارنستو والورده را برکنار کرده بود، مربی ای که با او در دو فصل گذشته موفق به فتح لالیگا و کوپا دل ری شده بودند.

از فصل 078-2007 سابقه نداشت که بارسلونا در یک فصل موفق به کسب هیچ جامی نشود. 

 

 

1519769

 

 

ریوالدو اسطوره برزیلی بارسا در مورد راه نجات بارسا از باتلاق کنونی گفت:« اصرار دارم که نیمار هر طور شده جذب شود. او تنها راه نجات این بارسلوناست. نیمار شخصیت فوق العاده ای دارد و برایش مهم نیست کنار مسی بازی می کند.

خیلی از بازیکنان بزرگ از مسی می ترسند و کنار او نمی توانند نمایش واقعی خود را داشته باشند ولی نیمار اینطور نیست. او شخصیتی بزرگ دارد و یک بازیکن کاملا مناسب برای بارسا محسوب می شود. مسی هم نیمار را قبول دارد و این را بارها گفته است.

تیم مدیریتی بارسا در سال های اخیر عملکرد خوبی در جذب بازیکن نداشته و بارسا سال به سال از لحاظ کیفی افت کرده است. بازیکنانی با قیمکت بالا ولی بازدهی پایین جذب شده اند و هیچ کمکی به تقویت تیم نکرده اند.»

 

دیدگاه‌ها