کد خبر : 1702225 | 25 مرداد 1399 ساعت 16:50 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس اتلتیکو در مصاحبه تی وی ای

هر کسی به سیمئونه انتقاد دارد، خودش یک تیم بخرد!

انریکه سرزو رئیس اتلتیکو به انتقادات از دیگو سیمئونه پس از شکست برابر لایپزیش واکنش نشان داد.

هر کسی به سیمئونه انتقاد دارد، خودش یک تیم بخرد!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، هیچکس را نمی توان در تاریخ باشگاه اتلتیکو پیدا کرد که به اندازه دیه گو سیمئونه به آن خدمت کرده باشد. سیمئونه تیمی را تحویل گرفت که در میانه های لالیگا دست و پا می زد و در بهترین حالت، سهمیه لیگ اروپا را کسب می کرد اما او در 9 سال اخیر توانسته حضور در لیگ قهرمانان را برای اتلتیکو به اتفاقی عادی تبدیل کند.

بازی پنجشنبه شب برابر لایپزیش و حذف از لیگ قهرمانان با شکست 2-1، پایانی منصفانه برای فصلی ناامیدکننده بود و حالا زمزمه های جدایی سیمئونه نیز شنیده می شود اما انریکه سرزو مدیر اتلتیکو به شایعات پایان داد.

 

 

1519796

 

 

او در این رابطه به TVE گفت:« خیلی ها پس از باخت مان به لایپزیش از سیمئونه و ترکیب او انتقاد کردند. سیمئونه مربی ماست و مسئول اصلی انتخاب یازده بازیکن اصلی. هرکسی انتخاب های سیمئونه را به چالش می کشد، برود یک تیم بخرد و خودش ترکیبش را انتخاب کند. نمی دانم چگونه می توان ادامه کار کسی مثل سیمئونه در اتلتیکو را زیر سوال برد؟

من معتقدم برابر لایپزیش بدشانس بودیم و توپ های مان گل نشد. در مجموع اما فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم. در لالیگا سوم شدیم و سهمیه را کسب کردیم و در لیگ قهرمانان نیز به یک چهارم نهایی رسیدیم. اینها دستاورد کمی نیستند.»

دیدگاه‌ها