کد خبر : 1702264 | 25 مرداد 1399 ساعت 19:58 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب نفت آبادان برای دیدار با شاهین بوشهر

بهنام سراج سرمربی جوان تیم صنعت نفت، 11 بازیکن منتخب تیمش را پیش از دیدار خانگی امشب مقابل شاهین شهرداری بوشهر را را اعلام کرد.

ترکیب نفت آبادان برای دیدار با شاهین بوشهر

به گزارش "ورزش سه" به دست نیاوردن پیروزی در 6 دیدار اخیر باعث شده تا نفتی‌ها جایگاه هفتمی خود را در معرض خطر از دست رفتن ببینند؛ آن‌ها امشب باید در خانه پذیرای شاهین بوشهر باشند که برای بازی انتحاری و زنده نگه داشتن امید خود به میدان می‌رود اما نتیجه بازی برای آبادانی‌ها صرفا می‌تواند در جایگاه نهایی این تیم در پایان لیگ نوزدهم موثر باشد. سراج برای دیدار امشب سه تغییر را نسبت به دیدار قبلی انجام داده است.

بار دیگر محمد دریس به درون دروازه نفتی‌ها بازگشته و جایگزین ناصر سالاری شده است؛ زوج دفاعی این تیم را به مانند دیدارهای قبلی محمد اهل شاخه و محمد قریشی شکل خواهند داد. در سمت راست حسین ساکی به میدان می‌رود و از جناح چپ هم عقیل کعبی بازی می‌کند.

 

در میانه میدان مصطفی احمدی انتخاب همیشگی سراج است و در کنار او امشب به جای طالب ریکانی، محمدرضا غبیشاوی بازی خواهد کرد؛ جعفر سلمانی و فاخر تهامی دو وینگر تیم صنعت نفت هستند و میلاد جهانی در قامت هافبک بازیساز به میدان می‌رود.

در نوک آرایش 1-3-2-4 صنعت نفت هم امشب عیسی آل کثیر به میدان خواهد رفت تا چینش یازده نفره صنعت نفت مقابل شاهین شهرداری بوشهر این‌چنین باشد.

 

ترکیب صنعت نفت آبادان مقابل شاهین شهرداری بوشهر:
محمد دریس، محمد اهل شاخه، محمد قریشی، حسین ساکی، عقیل کعبی، مصطفی احمدی، محمدرضا غبیشاوی، جعفر سلمانی، فاخر تهامی، میلاد جهانی و عیسی آل کثیر.

دیدگاه‌ها