کد خبر : 1702279 | 25 مرداد 1399 ساعت 20:26 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

شب خاص منشا در مقابل پرسپولیس (عکس)

گادوین منشا ستاره خط حمله گل گهر در برابر تیم سابقش صف آرایی می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های پرسپولیس و گل گهر از دقایقی بعد در حالی آغاز می‌شود که شاگردان مجید جلالی تلاش می‌کنند تا با کسب امتیاز در مقابل پرسپولیس شانس خود برای بقا در لیگ برتر را بیشتر کنند و در اولین حضور خود در این مسابقات، جواز بازی در لیگ بیستم را هم به دست بیاورند. آن ها که تیم پرستاره ای به شمار می‌روند، روی نیمکت ستاره نیجریایی را خواهند داشت که سابقه دو فصل و نیم بازی در پرسپولیس را هم دارد.

 

منشا در لیگ شانزدهم به عنوان ستاره نقل و انتقالات، راهی پرسپولیس شد و زیر نظر برانکو ایوانکوویچ در ترکیب این تیم به میدان رفت و باوجود ناکامی های پرتعداد، گل های مهمی را به ثمر رساند که یکی از آن ها در مقابل الدحیل قطر بود. این گل منجر به صعود سرخ ها به نیمه نهایی آسیا شد و حالا پرسپولیسی از آن به عنوان یکی از مهم ترین گل های دوران معاصر خود یاد می‌کنند.

 

1519833

 

1519835

 

او با استقلال در مقابل پرسپولیس بازی کرد و اتفاقا تا آستانه باز کردن دروازه این تیم نیز پیش رفت اما در نهایت یک شکست در کارنامه اش ثبت شد. نکته جالب این که منشا در فصل جاری تنها دو گل زده و شاید امروز بتواند سومین گل خود را به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها