کد خبر : 1702295 | 25 مرداد 1399 ساعت 23:10 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

با شکست سنگین در آبادان؛

صنعت نفت 3 - شاهین 1؛ سقوط شاهین به لیگ یک

روی ضعف خط دفاعی شاهین شهرداری بوشهر و فرار عالی طالب ریکانی، کاپیتان صنعت نفت آبادان توانست گل سوم تیمش را بزند و تیر خلاص را به پیکره شاهین وارد کند.

صنعت نفت 3 - شاهین 1؛ سقوط شاهین به لیگ یک

به گزارش "ورزش سه" از دست رفتن امید رسیدن به سهمیه آسیایی و البته تقویت نشدن صنعت نفت در نیم فصل دوم باعث شده تا شاگردان بهنام سراج روزهای بدی را پشت سر بگذارند؛ آن‌ها در 6 دیدار اخیر خود رنگ پیروزی را ندیده‌اند و حتی احتمال دارد با ناکامی دیگر جایگاه هفتمی خود در جدول را هم از دست بدهند؛ سوی دیگر میدان هم شاهینی‌ها که تقریبا سقوط‌شان به لیگ یک مسجل شده و باید معجزه ویژه‌ای در دیدارهای امشب و هفته پایانی رخ بدهد تا آن‌ها در لیگ بمانند، می‌خواهند به روند شکست ناپذیری خود در سه دیدار اخیر ادامه بدهند و با یک پیروزی شیرین در آبادان، همچنان اندک امیدهای خود به بقا را حفظ کنند.

 

 

 

هفته بیست و نهم لیگ برتر؛ شنبه: 99/05/25 ؛ ساعت 20:45
استادیوم
: تختی آبادان / بدون تماشاگر

داور: یاسر همرنگ / کمک‌ها: محمد راهی و حامد صفایی؛ داور چهارم: امیر ایار/ ناظر: مسعود مرادی

 

 

اخطار:

 

محمدرضا غبیشاوی (58) و عقیل کعبی (63) از صنعت نفت آبادان

حسن نجفی (62) از شاهین شهرداری بوشهر

 

 

 

صنعت نفت آبادان

  • محمد دریس
  • محمد قریشی
  • محمد اهل شاخه
  • عقیل کعبی
  • مصطفی احمدی
  • محمدرضا غبیشاوی (79 - رضا جبیره)
  • حسین ساکی
  • جعفر سلمانی
  • سید فاخر تهامی (68 - علی ستاوی)
  • میلاد جهانی (68 - طالب ریکانی)
  • عیسی آل کثیر (79 - حسین بغلانی)

سرمربی: بهنام سراج

 

 

1519913

 

 

 

ترکیب شاهین شهرداری بوشهر

  • ابوالفضل درویش‌وند
  • لوکا گادرانی (81 - بهروز نوروزی فر)
  • مرتضی غلامعلی تبار
  • حسن نجفی
  • ابوالفضل رزاق پور
  • محمد سلطانی مهر
  • امیرحسین موسی زاده
  • علیرضا ابراهیمی (48 - مصطفی احمدی)
  • اسماعیل شریفات (66 - بهمن سالاری)
  • میلاد صارمی (66 - علی رئیسی)
  • دانیال مومنی (81 - حسین مالکی)

سرمربی: مهدی پاشازاده

 

 

1519915

 

 

شرح گل


صنعت نفت 1 – شاهین شهرداری بوشهر 0 (دقیقه 19: عیسی آل کثیر): روی یک کار تیمی زیبا و پاسکاری عالی عیسی آل کثیر و جعفر سلمانی، آل کثیر توانست در مقابل دروازه شاهین بوشهر با یک ضربه بغل به راحتی دروازه ابوالفضل درویش‌وند را باز کند.

 

صنعت نفت 2 – شاهین شهرداری بوشهر 0 (دقیقه 50: محمدرضا غبیشاوی): همکاری دو نفره و زیبای میلاد جهانی و غبیشاوی در پشت محوطه جریمه شاهین شهرداری بوشهر باعث شد تا هافبک جوان نفت آبادان در فرصت عالی شوت‌زنی قرار گیرد و او نیز با یک ضربه کات‌دار و تماشایی توپ را به گوشه دروازه درویش‌وند فرستاد تا برتری دو گله از آن شاگردان سراج شود.

 

صنعت نفت 2 – شاهین شهرداری بوشهر 1 (دقیقه 82: بهروز نوروزی فر): تنها چند ثانیه پس از ورود به میدان، مدافع جلو کشیده تیم شاهین بوشهر روی کرنر ارسالی تیمش توانست گلزنی کند و از غفلت خط دفاعی صنعت نفت بهره ببرد تا اختلاف دو تیم به حداقل برسد.


صنعت نفت 3 – شاهین شهرداری بوشهر 1 (دقیقه 88: طالب ریکانی): روی حرکت انفرادی زیبا جعفر سلمانی او در موقعیتی تک به تک توپ را برای طالب ریکانی ساخت و کاپیتان نفتی‌ها توانست برای تیمش توپ را به گل تبدیل کند تا اختلاف نفت به عدد دو برسد.

 

 

 

 

دقایق حساس:
 

 

07:24 - روی چرخش عالی و ضربه تماشایی، عیسی آل کثیر توپ را به سوی دروازه شاهین بوشهر شلیک کرد که با واکنش دیدنی ابوالفضل درویش‌وند توپ راهی کرنر شد.
10:26 - روی یک ضدحمله عالی شاهینی‌ها صاحب فرصت گلزنی شدند اما این فرصت عالی با ضربه بد محمد سلطانی مهر راهی به دروازه صنعت نفت پیدا نکرد و با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

23:23 - پس از گل اول، مهاجمان صنعت نفت همچنان فشار خود روی دروازه شاهین را حفظ کردند و دو موقعیت متوالی گلزنی ایجاد کردند که ضربه اول جعفر سلمانی به تیرک دروازه برخورد کرد و در ادامه فرصت بعدی هم با بی‌دقتی مهاجمان صنعت نفت از کنار دروازه به بیرون رفت.

26:12 - بار دیگر از پشت محوطه جریمه عیسی آل کثیر صاحب موقعیت شوت‌زنی شد که ضربه او با مهار ابوالفضل درویش‌وند راهی کرنر شد.

39:58 - حرکت در عرض میلاد صارمی کاپیتان تیم شاهین شهرداری بوشهر در درون محوطه جریمه صنعت نفت با ضربه خوبی همراه نشد و شوت با اختلاف از بالای دروازه دریس به بیرون رفت.

42:20 - شوت دیدنی ابوالفضل رزاق پور به شکلی خطرناک از کنار دروازه محمد دریس به بیرون رفت تا همچنان برتری از آن صنعت نفت آبادان باشد.

56:49 - پس از دریافت گل دوم، شاگردان مهدی پاشازاده تلاش زیادی برای گلزنی دارند و فشار همه جانبه خود را روی دروازه صنعت نفت وارد کرده‌اند؛ روی یک فرصت عالی ابوالفضل رزاق پور به سوی دروازه نفتی‌ها شوتزنی کرد که با مهار دیدنی دریس توپ راهی کرنر شد.

73:18 - فرصت عالی گلزنی برای تیم شاهین شهرداری بوشهر روی سانتر خوب حسن نجفی و اشتباه فاحش خط دفاعی صنعت نفت که ضربه مومنی با تیرک دروازه برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

83:15 - علی ستاوی روی شوت زیبا از پشت محوطه جریمه فرصت گلزنی برای تیمش را داشت که درویش‌وند به خوبی توپ را مهار کرد.
84:25 - روی دو فرصت متوالی ابتدا ضربه ابوالفضل رزاق پور توسط دریس دفع شد و در ادامه حسین مالکی روی توپ اثر گذاشت اما توپ در اختیار محمد دریس قرار گرفت؛ کادرفنی و بازیکنان شاهین بوشهر به شدت به برخورد توپ به دست مدافع صنعت نفت اعتراض داشتند اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

93:17 - در واپسین دقایق شاگردان پاشازاده تلاش همه جانبه‌ای برای جبران گل‌های خورده داشتند و روی یک فرصت عالی، سانتر حسین مالکی با ضربه سر بد مهاجم شاهین از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

 

بهترین بازیکن

 

جعفر سلمانی وینگر سرعت نفت آبادان توانست شبی درخشان را مقابل شاهین شهرداری بوشهر پشت سر بگذارد و با ثبت دو پاس گل برای تیمش، ستاره اول نفتی‌ها بود؛ البته میلاد جهانی هم توانست هشتمین پاس گل فصل خود را به ثبت برساند تا همچنان بهترین پاسور لیگ نوزدهم شناخته شود.

 

 

اتفاق ویژه

 

با این شکست اندک امیدهای شاهین شهرداری بوشهر برای بقا در لیگ نوزدهم از بین رفت تا شاگردان مهدی پاشازاده اولین تیم سقوط کننده به لیگ یک از رقابت‌های لیگ نوزدهم باشند؛ برخلاف دیدار با تراکتور آن‌ها امشب نتوانستند سوار بر بازی شوند و توپ و میدان بیشتر در اختیار نفتی‌ها بود تا با شکستی سه گله پس از یک فصل حضور در لیگ برتر مجددا به رقابت‌های لیگ یک بازگردند.

 

 

 

در حاشیه

 

* حسین مالکی مهاجم رامهرمزی تیم شاهین شهرداری بوشهر پس از پنج هفته دوری از میادین به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ می‌تواند تیمش را در دیدار مقابل صنعت نفت همراهی کند؛ او در لیست 18 * نفره شاهین حضور دارد و در صورت صلاحدید پاشازاده می‌تواند در نیمه دوم به میدان برود.
* نیمکت نشینی طالب ریکانی کاپیتان صنعت نفت آبادان یکی از نکات جالب توجه ترکیب یازده نفره امروز این تیم بوده که با تصمیم بهنام سراج صورت پذیرفته است.

* در غیاب طالب ریکانی، امشب میلاد جهانی بازوبند کاپیتانی تیمش را به بازوی خود بسته است.

* در دقیقه 30 داور بازی با دمیدن در سوت خود، سه دقیقه تایم استراحت میان نیمه (کولینگ بریک) را اعلام کرد و بازیکنان را به سمت نیمکت خود هدایت کرد.

دیدگاه‌ها