کد خبر : 1702314 | 25 مرداد 1399 ساعت 21:37 | 12.5K بازدید | 2 دیدگاه

دومین خروج متوالی اشتباه

لغزش نگران کننده رادو‌ بعد از خداحافظی بیرو

گلر کروات پرسپولیس در دومین بازی متوالی با اشتباهی که داشت، باعث شد تا سرخ‌ها از رقیب خود گل دریافت کنند.

لغزش نگران کننده رادو‌ بعد از خداحافظی بیرو

به گزارش “ورزش سه”، ۸ کلین شیت پیاپی در این فصل از رقابت‌های لیگ‌ برتر، هواداران را به وجود جانشین مطمئنی برای علیرضا بیرانوند امیدوار کرد. علی‌الخصوص ثبت دو کلین شیت دیگر بعد از تعطیلات کرونایی که ۱۰ بازی بدون گل خورده را برای رادوشویچ ثبت کرد و همه را به ظهور ستاره‌ای دیگر امیدوار کرد.

 

اما حالا همه چیز مثل گذشته نیست؛ خروج بیراوند از ایران و لژیونر شدنش به بلژیک با لغزیدن جایگاه گلر کروات پرسپولیس همراه شده و نگرانی زیادی بین هواداران برای فصل بعد به وجود آورده است.

 

 

1519927

 

 

رادوشویچ در بازی قبل مقابل ذوب‌آهن اصفهان بر روی کرنر ارسالی قاسم حدادی فر اشتباه فاحشی در خروج داشت که وحید محمدزاده از آن نهایت استفاده را برد و تک‌ گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند. اشتباهی که حالا در جدال با گل‌گهر هم رخ داد. سنگربان اصلی سرخ‌ها در این جدال، باز هم در خروج‌ از دروازه برای دفع توپ، اشتباه محاسباتی انجام داد تا ابراهیمی گل اول را برای سیرجانی‌ها ثبت کند.

 

حالا بیشتر از هر موقعی جذب گلری در حد بیراوند در فصل نقل و انتقالات احساس می‌شود و باید به درستی این فرضیه ایمان آورد که وجود دو گلر  هم‌سطح برای هر تیمی لازم است. باید دید که مدیران و مربیان پرسپولیس چه برنامه‌ای برای جذب‌ دروازه‌بان در نقل و‌ انتقالات تابستانی دارند. علی‌الخصوص حالا که گزینه‌های مختلفی برای حضور در این تیم مطرح شده و در نهایت تصمیم گیری با افراد داخل باشگاه است.

دیدگاه‌ها