کد خبر : 1702338 | 25 مرداد 1399 ساعت 22:41 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

موفقیت در دیدار انتقامی

هت‌تریک سروش رفیعی برابر مهدی رحمتی

سروش رفیعی با گلزنی در بازی امشب برابر شهر خودرو توانست برابر سیدمهدی رحمتی هت‌تریک کند.

به گزارش “ورزش سه”، سپاهان در بازی امشب خود برابر شهر خودرو تا به الان با ۲ گل از حریف خود پیش افتاده و در آستانه کسب برد ارزشمند در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

 

اما گل دوم سپاهان در دیدار را سروش رفیعی به زیبایی وارد دروازه شهر خودرو کرد تا به رکورد رویایی برابر سیدمهدی رحمتی برسد. او با نفوذ به محوطه جریمه با شوت سنگینی از زاویه بسته اختلاف را به دو رساند تا شاگردان تکسیرا مقداری از فشار خارج شوند.

 

 

1519956

 

 

سروش رفیعی پیش از این نیز همراه با پیراهن تراکتور و پرسپولیس به مهدی رحمتی گل زده بود. در جریان برد ۳-۲ سرخ‌های تبریزی در لیگ شانزدهم و در ورزشگاه آزادی این هافبک خلاق با انجام یک دریبل زیبا در محوطه جریمه طاق دروازه رحمتی را فرو ریخت.

 

یک سال بعد نیز سروش رفیعی در جریان باخت ۳-۲ دربی توانست گل اول بازی را با ضربه‌ای فنی برای پرسپولیس به ثمر برساند تا اینگونه برابر رحمتی دبل کند.

 

1519976

 

هافبک خلاق حال حاضر سپاهان در چند فصل اخیر بیشتر در نقش گلساز ظاهر شده اما نشان داده به خوبی راه دروازه رحمتی را می‌شناسد و برابر هم‌تیمی سابق خود موفق بوده است. البته این دیدار به نوعی جنبه انتقامی برای رفیعی نیز داشت. او در نیم فصل اول عضو شهر خودرو بود و با جدایی از این تیم به سپاهان پیوست و حالا شب خوبی را پشت سر می‌گذارد.

دیدگاه‌ها