کد خبر : 1702344 | 25 مرداد 1399 ساعت 22:59 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

شاهین و پاشا، اولین مسافران لیگ یک از لیگ نوزدهم

با تحمل شکست در آبادان سقوط شاهین شهرداری بوشهر به لیگ یک قطعی شد و در چهارمین حضور خود در لیگ برتر، تجربه نافرجامی را داشتند.

شاهین و پاشا، اولین مسافران لیگ یک از لیگ نوزدهم

به گزارش "ورزش سه"، تعویض چهار سرمربی هم دوای درد شاهین شهرداری نشد و امشب این تیم در هفته ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ برتر با شکستی سه گله در آبادان، سقوطش به لیگ یک قطعی شد؛ هواداران تیم شاهین امیدوار بودند تا نمایش‌های اخیر تیمشان با هدایت مهدی پاشازاده امشب مقابل تیم بی‌انگیزه صنعت نفت به برتری برسند و همچنان شانس بقا در لیگ را داشته باشند اما این مهم برای شاهینی‌ها رخ نداد و آن‌ها راهی رقابت‌های لیگ دسته اول شدند.

 

بدون تردید تغییرات مکرر روی نیمکت سرمربی‌گری این تیم در کنار ضعف فنی می‌تواند دو عامل اصلی سقوط شاهین به لیگ یک باشد؛ جالب آن‌که امسال توانسته بودند پس از 8 سال دوری از لیگ برتر دوباره به لیگ نوزدهم صعود کنند اما صعودشان دوامی نداشت و خیلی زود و آسانسوری مجددا مسافر لیگ یک شدند.

 

آن‌ها باید در هفته پایانی در خانه پذیرای استقلال باشند؛ دیداری که برای شاهین قعرنشین تشریفاتی است اما می‌تواند در راه مشخص شدن نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا بسیار مهم و حائز اهمیت باشد.

 

دیدگاه‌ها