کد خبر : 1702366 | 25 مرداد 1399 ساعت 23:41 | 40.1K بازدید | 0 دیدگاه

و استقلالی که همچنان روی کاکل این دو می چرخد

بازهم همان دو بازیکن همیشگی، از بهترین های استقلال در دیدار مقابل پیکان بودند.

و استقلالی که همچنان روی کاکل این دو می چرخد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال نتوانست از فرصت میزبانیش استفاده کند و با توقف مقابل پیکان، حالا باید به دنبال بلیط آسیا در بوشهر باشد.


در دیدار امشب دو تیم، باز هم علی کریمی بهترین بازیکن میدان بود تا هافبک اهل ایذه استقلال نشان دهد فوتبالی که این روزها ارائه می دهد، چند سطح از فوتبال ایران بالاتر است و تمدید با این بازیکن، از نان شب هم برای مدیران استقلال واجب تر است.


کریمی در دیدار مقابل پیکان، تنها گل تیمش را به ثمر رساند تا استقلال حداقل یک امتیاز را از این دیدار به چنگ آورد.

 

 

1519998

 

 


گلزنی مقابل پیکان تنها کار خوب کریمی در این دیدار نبود. هافبک آبی پوشان در این مسابقه 89 بار به هم تیمی هایش پاس داد که 89 درصد از پاس هایش سالم به مقصد رسید. او 4 بار به سمت دروازه هایراپتیان گلر پیکان شوت زد که یک مورد آن در چارچوب بود و همان یک شوت هم به گل تبدیل شد.


کریمی عادت همیشگی اش در این فصل را ترک نکرد و این بار هم 2 پاس کلیدی برای سایر بازیکنان استقلال فراهم کرد که البته آنها قدر این توپ ها را ندانستند. علاوه بر این، کریمی 6 عملکرد موفق دفاعی داشت، 3 دریبل موفق را به ثبت رساند و 5 بار نیز در نبردهای هوایی موفق عمل کرد تا با کسب نمره 8.7 ستاره بی چون و چرای زمین باشد.

 

 

1519997

 


روزبه چشمی دیگر بازیکن استقلال نیز در خط دفاعی عملکرد قابل قبولی داشت. چشمی در این دیدار 6 عملکرد دفاعی موفق را از خود به ثبت رساند، در یک نبرد هوایی موفق ظاهر شد و 87 درصد پاس هایش سالم به مقصد رسیدند. چشمی در این دیدار با عملکرد دفاعی خوبش، چندین بار مانع از گلزنی دوباره پیکانی ها شد.

دیدگاه‌ها