کد خبر : 1702381 | 26 مرداد 1399 ساعت 00:15 | 17K بازدید | 1 دیدگاه

بوناچیچ درباره داوری بی انصافی می کند

فکری: حدادی فر نشان داد بازیکن بزرگی است

نساجی در آخرین بازی این فصلش در قائمشهر برابر ذوب آهن که برای فرار از خطر سقوط به سه امتیاز نیاز داشت به مساوی رسید.

فکری: حدادی فر نشان داد بازیکن بزرگی است

به گزارش" ورزش سه" محمودفکری سرمربی نساجی که از زمان حضورش روی نیمکت این تیم نتایج نسبتا خوبی گرفته بعد از تساوی بدون گل برابر ذوب آهن گفت:" جا دارد خسته نباشید بگویم به بازیکنان نساحی که در این بازی هم با تمام وجود بازی کردند. ما بازیکن کم داریم و ما کلا 12 بازیکن با تجربه داریم و بقیه جوان هستند. این بازیکنان آینده دار هستند اما به دلایل مختلف نمی توانیم ریسک کنیم و از این بچه ها استفاده کنیم. این بازیکنان باتجربه ما با تمام وجود بازی می کنند و جای تشکر و قدردانی دارد."


او درباره بازی گفت:"بازی مثل شطرنج بود. ذوب آهن دنبال این بود که ببرد و به ضدحملات و ضربات ایستگاهی برای گلزدن فکر می کرد. ما هم تلاش می کردیم اول گل نخوریم و بعد موقعیت برای گلسازی به وجود بیاوریم. به گل هم رسیدیم اما نگار آفساید شده بود چون داور گل را قبول نکرد."


فکری اضافه کرد:"در نیمه دوم بیشتر توپ وسط زمین جریان داشت و در دقایق آخر ما یک اشتباه کردیم و توپ را به حریف دادیم که دو موقعیت برای حریف به وجود آمد. خداراشکر دروازه مان بسته ماند." او با تمجید از حرکت کاپیتان ذوب آهن در نیمه دوم این بازی گفت:" با توجه به اینکه ذوب آهن دنبال برد بود در یک صحنه بازیکن ما آسیب دید و قاسم حدادی فر بزرگی و کاپیتانی خودش را نشان داد. این صحنه می توانست برای ذوب آهن موقعیت به وجود بیاورد اما توپ را بیرون زد. زیبایی های فوتبال این است که در کنار تلاش برای بردن اخلاق را هم فراموش نکنیم. از حدادی فر تشکر می کنم نشان داد بازیکن بزرگی است."
او افزود:" در آخر هم از تیم داوری تشکر می کنم قضاوت خوبی را داشتند و خوب بازی را کنترل کردند. "


سرمربی نساجی درباره اعتراض بوناچیچ به چمن  مصنوعی و داوری گفت:" من زیاد عادت ندارم درباره صحبت مربیان دیگر حرف بزنم. ما خودمان هم از چمن ناراحت هستیم اما در مورد داوری شاید حرفهای بوناچیچ بی انصافی باشد چون در یک صحنه روی رحمان جعفری خطای مشکوک به پنالتی رخ داد و نگرفتند.با اینحال داوری در مجموع خوب بود و اگر اشتباهی بود بپذیریم. باید کمک کنیم داوران جوانمان در فضای خوبی قضاوت کنند ."


فکری در پایان با اشاره به اینکه آخرین بازی نساجی در این فصل در قائمشهر بود گفت:"جادارد از همه عواملی که در برگزاری مسابقات تلاش و کمک کردند تشکر کنم. از هواداران خوبمان که در نیم فصل اول تیم را حمایت کردند و حمایتشان زبانزد همه است متشکرم. از نیروی انتظامی،یگان ویژه ، سازمان لیگ و بقیه عوامل تشکر می کنیم و برای همه آرزوی موفقیت داریم. "

دیدگاه‌ها