کد خبر : 1702404 | 26 مرداد 1399 ساعت 02:26 | 46.8K بازدید | 3 دیدگاه

دی بروین: داستان قدیمی دوباره تکرار شد!

کوین دی بروین، ستاره سیتی معتقد است این تیم عملکرد بهتری از لیون ارائه داده است.

دی بروین: داستان قدیمی دوباره تکرار شد!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی یک بار دیگر در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان موفق به کسب پیروزی نشده و در این مرحله با مسابقات وداع کرد. کوین دی بروین شاید بهترین بازیکن سیتی بود و گل تساوی بخش تیمش را نیز به ثمر رساند، اما غفلت های پیاپی در خط دفاعی در نهایت منجر به حذف سیتی شد و حالا کاپیتان این تیم در مورد اتفاقات مسابقه صحبت کرده است.

 

1520030

 

کوین دی بروین گفت: "این یک سال متفاوت بود، اما دوباره اتفاقات مشابهی برای ما در لیگ قهرمانان رخ داد و صادقانه بگویم داستان قدیمی دوباره تکرار شد. نیمه اول به اندازه کافی خوب نبود، اما در نیمه دوم ما واقعا خوب بازی کردیم. موفق به زدن گل تساوی شدیم و چند موقعیت گلزنی هم داشتیم، اما در ادامه گل دوم و سوم را دریافت کردیم.

 

در نیمه دوم خوب بازی کردیم و حریف را تحت فشار قرار دادیم، ما تیمی هجومی تر از لیون بودیم و رحیم استرلینگ می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما در نهایت دو بار دیگر دروازه ما باز شد. لیون در این دیدار واقعا موقعیت چندانی روی دروازه ما ایجاد نکرده و کار خاصی نکرد، اما ما باید از چنین بازی هایی درس بگیریم. حالا من باید به خانه بروم زیرا همسرم منتظر من است، در این شرایط علاقه دارم فکرم را معطوف چیز دیگری بکنم."

دیدگاه‌ها