کد خبر : 1702411 | 26 مرداد 1399 ساعت 07:48 | 23.4K بازدید | 2 دیدگاه

داور نقطه زن علیه سه اخطاره‌های تراکتور!

چهار بازیکن تیم تراکتور از بازی بعدی این تیم محروم شدند و مهاجم تیم ماشین سازی نیز بعد از سوت پایان کارت قرمز گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، دربی تبریز در شب خالی از تماشاگر ورزشگاه یادگار امام، به یکی از جنجالی ترین دربی های تاریخ فوتبال آذربایجان تبدیل شد؛ مسابقه ای پرتنش که یک نفر از آن به بیمارستان رفت، سه گل رد و بدل شد، یک تیم خطر سقوط را بیش از پیش احساس کرد، چهار بازیکن محروم شدند و یک بازیکن نیز کارت قرمز گرفت.

 

تراکتوری ها اگرچه از نتیجه راضی بودند اما اعتقاد داشتند که داور بر علیه این تیم عمل کرده و باوجود این که روی نتیجه تاثیری نداشت اما با کارت های زرد متوالی، چهار بازیکن این تیم را از بازی حساس با فولاد محروم کرده است. چهار بازیکن تراکتور عبارتند از میثم تیموری، محمدرضا آزادی، اکبر ایمانی و ساسان انصاری که همگی در 30 دقیقه پایانی بازی کارت زرد گرفتند و چهار کارته شدند و در بازی هفته آینده حضور نخواهند داشت؛ موضوعی که ساکت الهامی هم به آن اعتراض کرد.

 

1520094

 

محمدرضا آزادی، اکبر ایمانی و ساسان انصاری از دقیقه 89 به بعد کارت قرمز گرفتند و به همین خاطر تراکتور هفته آینده موقعیت سختی را در فولاد آره نا خواهد داشت. خصوصا این که چند بازیکن این تیم نیز آسیب دیده اند و همین امشب مسعود شجاعی و اشکان دژاگه با وجود مصدومیت به میدان رفتند.

 

کارت زرد نخست که توسط تیموری گرفته شد، به این دلیل بود که او از روی نیمکت بلند شد و برای شادی گل در حلقه دسته جمعی بازیکنانش در درون زمین شرکت کرد و برای لحظات نسبتا طولانی در زمین حضور داشت. کارت زرد محمدرضا آزادی احتمالا به دلیل شادی گل او در دقیقه 89 به این بازیکن داده شده است.

 

1520095

 

اخطار اکبر ایمانی اما به علت تکل شدید او روی پای هافبک ماشین سازی بود. ایمانی پس از این که توپ را لو داد، ابتدا با دست یک بازیکن سبزپوش را کنار زد و سپس با تکلی خشن بازیکن را سرنگون کرد و در ادامه یک درگیری مختصر هم به وجود آمد. آخرین کارت زرد هم که به ساسان انصاری اختصاص داشت، به دلیل تکل او پشت بود. انصاری می خواست مانع از واپسین حملات تیم ماشین سازی شود و با تکلی خشن بازیکن تیم حریف را سرنگون کرد.

 

دیگر کارت عجیبی که از جیب حمید حاج ملک خارج شد، اخراج بابک مرادی پس از سوت پایان بازی بود که حتی تعجب بازیکنان و کادرفنی تراکتور را هم به دنبال داشت و باعث ناراحتی شدید مهاجم ماشین سازی شد. حالا او نیز در بازی سرنوشت ساز مقابل صنعت نفت آبادان غایب خواهد بود و نمی‌تواند شاگردان افاضلی را همراه کند؛ غیبت بهترین گلزن ماشین سازی بدون تردید کار را برای آن ها در مقابل صنعت نفت بسیار سخت می‌کند.

دیدگاه‌ها