کد خبر : 1702413 | 26 مرداد 1399 ساعت 08:02 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

دوئل شیخ - شهریار برنده نداشت؛

رقابت آقای گلی بدون شوت در چارچوب!

مهاجمان تیم‌های استقلال و پیکان شب بدی را در در ورزشگاه آزادی سپری کردند و نتوانستند هیچ‌کدام در قامت ناجی برای تیم‌شان گلزنی کنند.

رقابت آقای گلی بدون شوت در چارچوب!

به گزارش "ورزش سه" یکی از جذابیت‌های دوئل استقلال و پیکان در هفته بیست و نهم، رقابت شیخ دیاباته و شهریار مغانلو دو کاندیدای اصلی آقای گلی لیگ نوزدهم بود؛ تا پیش از این دیدار، دیاباته 13 گل در لیگ برتر برای آبی‌ها به ثمر رسانده بود و مغانلو هم با 12 گل برای پیکان در جمع مدعیان کفش طلا قرار گرفته بود. اما در جدال رو در رو هیچ‌کدام از گلزنان شاخص لیگ نتوانستند شمه‌ای از درخشش خود در طول فصل را هم نشان بدهند و با یک آمار عجیب بازی را بدون به ثمر رساندن گلی به پایان بردند.

 

 

شیخ دیاباته چهار شوت را به سوی دروازه پیکان روانه کرد و در مقابل خط دفاعی استقلال آنقدر خوب مغانلو را مهار کرده بود که وی نتوانست حتی یکبار هم به سوی دروازه حسینی شوت‌زنی کند؛ جالب آن‌که هیچکدام از شوت‌های شیخ هم در چارچوب نبود تا دو گلزن برتر لیگ نوزدهم در شبی که رقبای خود در جدول گلزنان مانند عیسی آل کثیر، علی علیپور و مهدی ترابی موفق به گلزنی شدند توقف غیرمنتظره‌ای را رقم بزنند و معادلات تعیین بهترین گلزن فصل به هفته پایانی کشیده شود.

 

1512136

 

باید دید در هفته پایانی لیگ نوزدهم که جمعه‌شب برگزار خواهد شد از میان شیخ دیاباته، شهریار مغانلو، عیسی آل کثیر، علی علیپور و مهدی ترابی کدامیک کفش طلا را از آن خود می‌کنند و آیا به مانند لیگ هجدهم آقای مشترک در راه است؟

دیدگاه‌ها