کد خبر : 1702416 | 26 مرداد 1399 ساعت 08:12 | 15.6K بازدید | 3 دیدگاه

هت‌تریک امامعلی مقابل استقلال

مهاجمی که گلزنی به حسینی را خوب بلد است!

فراز امامعلی توانست یک گل مهم در راه بقای پیکان در لیگ نوزدهم برای تیمش مقابل استقلال وارد دروازه سیدحسین حسینی کند.

به گزارش "ورزش سه" یکی از چالش‌های جالب سید حسین حسینی در درون دروازه استقلال، ثبت کلین‌شیت مقابل پیکان است؛ او در اولین دیداری که در هفته بیست و نهم لیگ هفدهم مقابل این تیم قرار گرفت دو بار دروازه خود را مقابل خط آتش پیکان باز شده دید که یکی از آن گل‌ها را فراز امامعلی زد و دیگری با ضربه ایستگاهی دیدنی آرمان قاسمی به ثبت رسید.

 

دومین تقابل حسینی در برابر پیکان به بازی رفت فصل جاری باز می‌گردد که بازهم حسینی مقابل پیکان در ثبت کلین‌شیت موفق نبود و دو بار از این تیم گل دریافت کرد؛ گل‌هایی که یکی از آن‌ها بازهم توسط فراز امامعلی صورت گرفت و دیگری را هم در واپسین لحظات حسین پورامینی رقم زد.

 

در سومین دوئل هم دیشب حسینی در ثبت کلین‌شیت ناکام بود و این‌بار هم فراز امامعلی توانست با درخشش خود دروازه سنگربان جوان استقلال را باز کند؛ او در میان مدافعان بلندقامت استقلال با پرشی زیبا توپ را به گوشه دروازه آبی‌پوشان و دور از دستان حسین حسینی فرستاد تا گل برتری پیکان به ثبت برسد. هر چند که علی کریمی خیلی زود پاسخ گل امامعلی را داد اما تک گل او باعث شد تا پیکان به یک امتیاز سرنوشت‌ساز در راه بقا در لیگ برسد و شانس‌اش در این راه دوچندان شود. نکته حائز اهمیت درباره امامعلی هم آن‌که وی توانست در سه رویارویی مقابل حسین حسینی هر سه بار گلر استقلال را مغلوب کند و به خوبی نشان دهد که راه گلزنی به این دروازه‌بان را بلد است.

 

دیدگاه‌ها