کد خبر : 1702419 | 26 مرداد 1399 ساعت 08:29 | 38.5K بازدید | 1 دیدگاه

بهترین شوک انضباطی لیگ نوزدهم

مهاجم تیم صنعت نفت آبادان پس از بازگشت دوباره‌اش به ترکیب این تیم توانسته دو گل در سه دیدار اخیر به ثمر برساند.

بهترین شوک انضباطی لیگ نوزدهم

به گزارش "ورزش سه" پس از شکست مقابل استقلال بود که بهنام سراج تصمیم گرفت تا برای دیدار با سپاهان عیسی آل کثیر بهترین گلزن فصل صنعت نفت را از لیست تیمش خط بزند و او را در اختیار باشگاه بگذارد تا درباره بی‌انضباطی‌اش تصمیم بگیرد؛ تصمیمی که سرانجام با بخشش سراج همراه شد و مجددا آل کثیر به جمع نفتی‌ها بازگشت. او از زمان بازگشت دوباره‌اش به ترکیب در سه دیدار اخیر، توانسته دو گل به ثمر برساند.

 

دو گل سرنوشت‌سازی که اولین آن را در واپسین دقایق توانست وارد دروازه شهر خودرو کند و این تیم مشهدی‌ها را در راه کسب سهمیه آسیایی ناامید کند؛ دومین گل وی هم شب گذشته در مقابل شاهین شهرداری بوشهر رقم خورد تا حکم سقوط شاهین نیز امضا شود. آل کثیر با گلزنی‌های اخیر خود بار دیگر در کورس رقابت برای رسیدن به عنوان بهترین گلزن فصل قرار گرفته و با دوازده گل پس از شیخ دیاباته مهاجم 13 گله آبی‌ها به صورت مشترک در کنار شهریار مغانلو در رده دوم گلزنان قرار دارد.

 

آل کثیر با تدوام درخشش خود در هفته پایانی مقابل ماشین سازی می‌تواند خود را به کفش طلای لیگ نوزدهم برساند؛ او البته این فرصت را مقابل شاهین شهرداری با دو شوت بسیار زیبا داشت که با بدشانسی تمام درویش‌وند با واکنش‌های دیدنی مانع از به ثمر رسیدن گل شد تا مهاجم نفتی‌ها از رسیدن به صدر جدول گلزنان بازماند. اما بدون تردید انگیزه‌های آل کثیر پس از بازگشت دوباره‌اش به لیست صنعت نفت نشان از آن مثبت بودن شوک انضباطی بهنام سراج دارد.

دیدگاه‌ها